Sunday, October 25, 2009

HadiRNYa saTu PeNiNGKATAn..



salam..
hadirnya satu peningkatan..
bermakna bagi diriku..
genap tanggal 11 october 2009..
aku telah melangkah ke alam 20-an..

kate mama..

"..manusia kalau da meningkat 20-an..perlukan perubahan
jika masih sama..maka tunggu ke alam 30-an..dan jika masih sama..
tunggu sehingga 40-an usianya..sekiranya tetap sama seperti dahulu..
maka itulah dirimu.."

setiap kata2 ibuku..sering ku anggap sebagai satu cabaran
dalam melayari hidup ku..

so..disini..aku ingin kongsi..sambutan yg tlh diadakan..
mungkin sudah sekian lama tidak merasainya..

rakan turut hadir bersama..


so..
inila rkn2 yg sempat aku undang bersama..
mira..botek dan yus.
thanx sbb sudi join skali..hehe..


so..bday party ni..
dikongsi juge oleh adik ku
farah liyana..
sempena hari lahir nya yg ke-12..
smoge peningkatan usia beliau seiring dgn kematanganya..

pade hari ini juga..
adela jugak beberape perkare yg terjadi..
seseorang mungkin boleh digelarkan..
kurang siuman..
tapi tidak lah sangat..
tapi bole la gak..
hahak..
singgah join skali bday party ni..

ok..
meh aku story pasal budak ni..

cte die mule camni..
petang yg indah 2..
bdk ni kayuh2 basikal keliling taman..
lepas tu..
die nampk dlm rumah aku..
pnoh org datang..
die pun stop..
tme 2..
mama ade kat luar..so die kate la...

"..mak cik..saye dahage la..nak air.."

mak aku pon msok la..nak pegi amek air..
blom sempat nk buat ape..
budak ni da park basikal die dpn umah..
pas2 die msok..
tros duduk..pas2 makan..
haha..
sme yg ade kat dalam 2 sme jadi cam takot sket la..
maklumla berhadapan dgn org kurang siuman ni..
kite xdapat jangke ape yg die akan lakukan..
aku..
aku cam bese la..
bwat2 rilex..

habis satu rumah tu..
sme kene tegor dgn die..
petang tu da jadi mcm majlis gelak tawe la plak..
apela punye budak..

ni gmbr budak 2..



kalo korg tgk..
mira btol2 rapat dgn aku..
sbb ape..
sbb die takot dgn bdk ni..

die punye skill ngorat leh thn gak..
habes la ko mira..
aku xtaw.
die da syok same mira..
hahak..

last2 da pnat pujuk2 sme..
balek jugak budak ni..
before die blik..
sempat lagi lambai kat mira..
seap kate..

".. i luv u.."
hahak..
kitorang sme pakat gelak je..
hadei !!

entah bile lagi agak nye kesempatan ini..
hadir dalam hidup ku..
insyaallah..
mugkin di suatu hari nanti..





so..
to everybody yg wish..
yg datang memeriahkan majlis..
aku ucap thanx bebyk la k..

so..
ape yg aku akn cube..
bile da menjelang 20-an..
aku berusaha melakukan sesuatu terbaik dlm hidupku..
insyaallah..

No comments:

Anda Mungkin Meminati Juga