Sunday, September 5, 2010

Bukan Cerita Palsu , Ini Benar

Selamat datang .

Ini bukan walimatulurus .

Mahu cerita sikit saja ,

Itu kafir bikin video , 

Ceramah sana sini pung pang pung pang ,

Kasi ajar benda takde elok , 

Mahu tanya kau orang sekarang ,

Siapa kasi share ?

Siapa kasi sebar ?

Depa senang lenang , kerja sudah siap . 

 Ajaran sudah sampai .

TAHNIAH !









18 comments:

eykameow said...

aus , pe maksud kau? details pls!!!

Yiedpozi said...

aku kurang faham la apa maksud ko tu? leh detail'kan leh?

fatynlicious said...

apa ni aus?

ARC™ said...

ko cte ape ni aus syg~

elmo blurb said...

tssskk tak paham ~.~

siggplus said...

haha tu la. pegi share2 semua, sapa yg iman lemah sure terikut. dah la bahasa melayu sabah, mmg sng sgt nk faham apa yg dia cuba sampaikan.

aRoL said...

klip paderi melayu dalam fb tu ke??

Sharinginfoz said...

yang manakah itu Iklan TV3 Dikecam Hebat

maisyara Pot! Pot! said...

erk? ko nk bebel ape ni aus? kurang ngerti donggggg T___T

J.M.R said...

apakah?:-p

zella y said...

detail aus.... ;)

amoi said...

apa agenda di sebalik entri ini?
pung pang pung pang je lebih.

HAHA

Matjoe said...

video tv3 tu lerr

syahira ariff said...

aku serik dah lepas share video malaikat tu
skang nie,tak berani lgsg nk share

abangfaizul said...

aus... abangfaizul tak paham. ni pasal iklan raye tv3 tu ke

samanosuke_04 said...

post luah stress nie.. hehe, semua org tgh teka apsal ko marah.. cepat rr tulis post ngumpat!! opsss!!

kak ina kl said...

tu sebab tak suka tgk benda tak berfaedah kat youtube..entah apa-apa

Sumijelly said...

lama tak dgr citer ko??
sihat aus...

apa cer?? bila habis blajar ni??


Sumijelly.com

Anda Mungkin Meminati Juga