Tuesday, October 19, 2010

Entri Simple untuk Semua ( ESUS )





Selamat datang . 



Akibat lama tidak menulis di blog , susunan qwerty pun aku dah lupa . Nak menaip rasa macam baru belajar mengeja . Sebelum itu , aku nak sampaikan salam dekat Kak Mah dengan Mak Leha dengan ucapan 


" Selamat menikmati payung emas di syurga " 


Sepanjang peninggalan terhadap dunia blog , banyak isu rasanya untuk diulas tapi perasaan malas lebih menguasai diri menyebabkan entri terhenti . Para - para lecturer sekarang makin aktif menyerahkan tender beliau untuk disiapkan dan dihantar secepat mungkin , dah la tender jenis tak boleh di sub kan , celah mana kau nak cari masa tulis entri . 



Berkat lagu nyanyian Awie - Tragedi Oktober , bekasnya memang terasa sampai ke hari ini . Kalau tak , macam mana bulan ni paling banyak tragedi aku rasa . Nasib baik dalam 12 bulan yang ada hanya satu bulan yang ada lagu tragedi , kalau tiap - tiap bulan ada lagu tersendiri mau tak goyang kau duduk pikir apa tragedi bakal menanti pada bulan akan datang . Hah .



Secara personally , memang aku ada trauma sikit dengan bulan oktober . Tiap - tiap kali muncul bulan oktober , memang ada macam sikit trauma . Kalau boleh adjust masa memang aku rasa nak bagi bulan oktober cepat - cepat berlalu . Mungkin masa zaman kanak - kanak dulu efek minat lagu awie . Jadi , bila jadi perkara yang kurang elok , otak laju mengingat nada - nada lagu tragedi oktober lalu perasaan mula berkaca . Hahahak .



Sebelum aku pergi , aku ada sedikit pesanan . Setiap manusia hidupnya berbeza dan mungkin ada setengah kau terima dan ada setengah kau membencinya , tapi itulah hakikat yang kau kena terima kerana itu keunikan manusia . Kalau semua berfikiran sama , dunia tidak akan menjadi dunia .


Sekian .



P/s : Esok aku ada Lab Test . Doakan aku dapat jawab dengan sempurna . Amin .





10 comments:

Ery Farieha said...

apa yang traumanye bulan Oct?

cite ar!

ahahaha

pesanan tu xleh blah ye xP

cik Nemo said...

aku suke la ayat2 ko. mcm a samad said!

BeaN MorENo said...

pedas siot!

maisyara Pot! Pot! said...

eheee^^


gudluck aus!

INTANKUTERPILIH said...

aus, ayatmu chantek arr..anyway, gud luck yea..

Eyriqazz said...

good luck with ur test bro..semakin lama semakin menyepi berblog bro..busy ke?

Yatre Hayati said...

hahaha....lawak lak. betul jugak kalau tiap bulan ada tragedi ni tension !!

Matjoe said...

waahhhh, aus, good luck, sudy dulu, blogging kemudian

Anna Boleyn said...

aepsal kau trauma dengan bulan 10 wehh?

Shahrul Shaharuddin said...

All the best for your exam Aus! Rindu ko kat event2.. ahahhah~ lama dowh ko ta trun!!!!! =D

yours
SH

Anda Mungkin Meminati Juga