Friday, November 13, 2009

beRbLOG iTu indaH..






finally tadi habis satu paper exam aku
sronok memang x dapat cakap la
but still ade 2 paper tinggal

so..adela sikit masa utk lepak-lepak

dengan masa yg ade ni
aku melawat blog-blog yg ade di persekitaran dunia
yg berdaftar dengan network nuffnang ni


wow ~
x sangka..byk btol interesting blog ditulis oleh rakyat2 malaysia dan seantero dunia
banyak story2 baru aku dapat

betul la kata orang
berblog ini indah
aku dah rase bahang die kalo x byk pon
sikit pun jadila

banyak btol manfaat ni kalau kite share apa yg kite taw
mcm dekat post aku b4 ni

mcm aku pun
baru je bejinak-jinak dgn dunia blog ni
banyak bende aku kene blaja lagi
byk bende perlu aku fikirkan lagi
byk benda kene aku rungkai kan lagi

dalam byk2 blog aku bace tadi
adela sikit sebanyak kene tempias nye
pdn mke ko aus !!

yela..dlm meniti hidup ni
bkn semue bende kite buat betol
ade jugak yg x elok di mate orang

tapi yg penting
kite sedar dan cuba utk berubah
itu adalah lbh bgos
dari mereka yg hanya tahu menuding jari

so..as a blogger..aku pun nak sarankan kat korang

try to find sumtin yg interesting untuk ditulis dkt blog yg korang ade
x kisah la..yg blogspot ke
yg berbayar ke
yg penting mende tu bagos

barula dapat satu kepuasan
baru dapat membuka minda para pembaca
baru dapat mencapai satu kematangan dalam berfikir
bak kate " indian civilisation "
mencapai "mokhsya"
hahak..
( influenced philosophy science td la nih )

so..itu je yg aku nak kongsi
harap2 impian kita semue utk mencapai
ape yg kita impikan dlm hdp ini berjaya..





No comments:

Anda Mungkin Meminati Juga