Wednesday, November 11, 2009

projeCT ALpHA..











memandangkan exam da nak abes
pas2 cuti lame plak
aku ade rancang projek mase cuti
aku namekan project ni projek alpha
sbb dalam hdp aku
ni mgkn satu2 nya percubaan pertama yg aku buat
hahak

ala..jgnla gelak..rilex je
tapi aku xnk la bgtaw ape projek yg aku plan
bkn nk kedeng ilmu bro
tp aku xnk
org ckp
ala cm orang2 tue cakap

"..dengar guruh di langit..air tempayan di curahakan.."

yela..aku start pun blom
xkn nk bising2

juz aku nk share je pe yg aku rase
sbb rase cm sronok bile memikirkan idea yg ade
haha
cume perlukan mase dan ketekunan utk fikir
sejauh mane aku mampu pergi

so
korang2 kat luar 2
yg da terbace..doa2 la k..
aku berjaye dlm perancangan ni
dan kita same2 berjaye
okies..adios !!

2 comments:

zikri said...

aik projek alpha nampaknya.. hahaha.. rasa cam nak join jek..

Aus MeLankoLik said...

haha..
lpk dlu..
tggu bejaye bru leh promote..
hahak..

Anda Mungkin Meminati Juga