Wednesday, August 25, 2010

Atasi Rasa Mengantuk

Zzzzz .


Ya , itu bunyi dengkuran tanpa rasa sangsi lagi . 


Hari - hari yang dilalui sekarang ini semakin hambar . Pagi mengantuk , tengahari mengantuk , petang mengantuk bak kata pepatah " kalau tak mengantuk sesaat tak sah " , tak afdal rasanya sehingga membuatkan kelas - kelas terabai apatah lagi di bulan puasa .


Sekarang katil menjadi pilihan utama setiap kali tiba di bilik dan seperti tidak boleh dipisahkan lagi . Memilih katil daripada kelas memang bahgia tetapi memilih kelas adalah lebih sempurna . Mungkin ini yang dikatakan kebahagian dalam perpisahan .


Ada siapa - siapa ada tips hilangkan mengantuk dan membuatkan aku bahagia dalam perpisahan bersama katil ?





14 comments:

Ery Farieha said...

same dengan aku
haduii

Anwar NHY said...

sleep for not more than 5 minutes then wake up~ for sure rasa ngantuk akan hilang for about 2 hours :P

cengkerangcipot said...

hahhaa..
ko bile dah berbicare mmg xley blah..

cik Nemo said...

wah, aus dah mule updated blog la sekarang!


keep it up!


cik namo (bukan name sebenar)
*peminat blog anda. :P

eykameow said...

ada ada. Dating!

cik ena merduwaty said...

ingat mse depan..ingat susah dulu baru senang kemudian...
ingat matlamat apa dalam hidup ni.cewah...pandai je cakap padahal aku oun ngntok gak...hahah...

HEMY said...

buat benda yg ko suke masa dalam kelas...coret2 ke..usha barang awek ke...

kak ina kl said...

duk umah lagi mengantuklah...apasal ek

zella y said...

takde ape tips...
sbb aku pon ngantuk jugak...
wawawawa.....

sayang said...

same la kite .
heyy .

konon nak tidur 5 minit telajak ke 5 jam hahaha

Kancilbiru said...

ko buang jer katil tu...dak pun tak yah la balik bilik dah sampai bila2..hehehe

|arieza| said...

cabut bulu hidung leh hilang ngntok, tu petua cikgu kita.. haha tp batal posa.. arr pilih yg mana satu :p

Yatre Hayati said...

kalau puasa memang mengantuk kan....haih..

CiziWejes said...

bawak je la katil tu ke kelas Aus...untung2 lecturer pun leh join tido :P

Anda Mungkin Meminati Juga