Sunday, November 14, 2010

DiGi BlackBerry Torch | Hotter and Smarter

Selamat datang . 


DiGi terkenal dengan slogan dan temanya iaitu - Always The Smarter Choice . Sesuai dengan itu , kini DiGi memperkenalkan satu lagi evolusi bersama telefon pintar nya iaitu  Blackberry Torch 9800 . 

 

SEBAB UNTUK ANDA MEMILIH BLACKBERRY TORCH 9800 .

 






1 . Blackberry Torch dilengkapi dengan QWERTY Keypad dan skrin sesentuh . Dengan ini , memudahkan anda untuk terus melayari internet dan menaip dengan lebih mudah . 









2 . 5 MP Camera membolehkan anda untuk merakam gambar - gambar menarik dengan lebih jelas . Telefon ini juga dilenkapi dengan Flash yang memudahkan anda untuk mengambil gambar ketika waktu malam .







3 . Menggunakan Operasi Blackberry 6 membuatkan anda mudah untuk melayari beberapa  website dalam satu masa ( Multitask ) . 








4 . Bagi mereka yang gemar berhubung dengan rakan - rakan di laman sosial seperti facebook , ciri ini mungkin menyeronokkan anda iaitu baterinya yang boleh bertahan lama membolehkan anda terus melayari laman sosial tanpa perlu risau lagi atau sekiranya anda dalam perjalanan yang panjang . 






Bagaimana dengan penerangan ini ? Adakah mampu untuk menarik minat anda memiliki sebuah Blackberry Torch ? 




Jika YA , teruskan membaca untuk melengkap kan diri anda memilih cara terbaik dan pelan yang menarik sebagai pengguna Blackberry Torch iaitu pelan yang disediakan daripada DiGi . 



Kenapa anda harus memilih BlackBerry Torch daripada DiGi ? 










1 . Call Smart ( Pay As You Use ) - Dengan pelan DiGi , panggilan terendah akan dicaj kepada anda untuk berhubung dengan rangkaian lain dan ini membuktikan anda tidak dianaktirikan DiGi yang mengenakan kadar sama rata . 










2 . Save Smart - Bagi mereka yang menggunakan lebih daripada had yang ditetapkan , anda perlu membayar lebih , dengan DiGi anda perlu membayar lebih juga TETAPI terdapat rebat diskaun kepada anda .








3 . Mungkin ada daripada anda yang mempunyai rakan , keluarga mahupun orang tersayang . Kini anda boleh menghubungi mereka tanpa perlu risau lagi dengan caj yang akan dikenakan . 






PERBANDINGAN PELAN DiGI BLACKBERRY TORCH










 ANDA TENTUKAN !!






 



















7 comments:

ahmad jo said...

wah3... berair mulut2 tgk balckberry ni.. haha

Anna Boleyn said...

uik sudah kebali serious berblogging kah? aku ltak ko kat dlm bloglist. btw good luck tau! :)

Yatre Hayati said...

kau buat aku mahukan BB skang. grrr...

Matjoe said...

aus, belikan aku satuuuuuu!!!

welkam back to blogging world

Unknown said...

hehe. aku pun masuk.

good luck Ausss!

- zuriey - said...

goodluck:-)

Unknown said...

good luck aus...

Anda Mungkin Meminati Juga