Wednesday, November 3, 2010

Muka Cantik Tapi Keji






Selamat datang . 



Macam biasa , sekarang memang blog ini jarang diupdate . Hanya apabila terdapat sesuatu untuk diutarakan atau diselatankan baru aku akan menulis . Benda yang ingin aku persoalkan hari ini mungkin mengundang spekulasi liar dan mungkin sesetengah orang akan turut menafikanya . Tapi inilah hakikat di mana ianya sesuatu yang pahit tapi harus kita telan jua .


Seorang gadis . Perwatakan menarik , sekali pandang rasa macam tak percaya dia seorang yang horny


Kalau melihat pada status yang diupdate penuh dengan unsur - unsur keagamaan dan kalau kau sempat melawat ke blog nya , terdapat berbagai cerita yang penuh dengan penyesalan terhadap dosa - dosanya siap dengan sisipan hadis lagi . Kadang - kadang siap dengan avatarnya lagi berimej gadis bertudung labuh . 


Tapi , apa yang aku nak cakap , semua tu dasar lakonan semata - mata . Jenis - jenis gadis macam ni aku boleh kategorikan sebagai cabang dua iaitu depan lain , belakang lain . Jenis manusia bertopeng dua muka .


**************

Mungkin nanti ada yang cakap manusia memang begitu , asalkan dia tak ganggu hidup kau sudahlah . Tapi , kalau diberi peluang kau orang berhadapan denganya , apa yang kau rasa ? 


Aku menulis sebab aku merasa jelek dan meluat dengan perangai orang sebegini . Terus terang , aku tak kisah kalau ada manusia jenis yang macam mane pun , kaki botol , kaki bohsia , Minah GRO dan lain - lain lagi . Sekurang - kurangnya , orang dah tahu itu diri kau berbanding dengan jenis gadis seperti ini yang jenis pandai berlakon semata - mata . Senang cerita , hipokrit lah .



Kata orang , jangan pandang keburukan tapi lihat pada kebaikan . Ya , aku faham , tapi perasaan meluat dengan lakonan semata - mata macam mana ? 


Jadi , konklusi secara rawaknya . Rata - rata manusia tidak kisah akan peribadi seseorang itu tetapi jika peribadi yang ditunjukkan hanyalah lakonan semata - mata bersiap - sedialah kau untuk dikeji .








18 comments:

Shahrul Shaharuddin said...

Kudos Aus!
Love your statement.. kadang rasa nak hempok ngan meja je ada org hypo cam nie.. huhu~

@shahroll

Cik Norfa said...

hmm...
ramai jgk org yg berperwatakan mcm ni kat dunia..
ko takyah tgk dia lagi la aus..kang ko tgk ko meluat lagi.
tapi camne ko tahu dia ada 2 personaliti / horny/ bla bla bla...ko skodeng dia eh..hihihi

Emerald said...

bg gua, org hipokrit mcm ni layak diludah dan direjam saje.

Cik Wahida Jumaat said...

betui..serampang 2 muka...not only gurls..
semua manusia ada perangai macam ni...

maisyara Pot! Pot! said...

aku kah tu? miahahaha... yela, aku punya header and gambar avatar pakai purdah. but, cerita nak lusha xD

Aus MeLankoLik said...

point penting pada perenggan 5 .

faRaLouiSe said...

wOw !! ko sedang marah atau bergurau? takde riaksi kat post ko. nada agak sekata gamaknya

Encik Psychopath said...

kenalkan aku dengan gadis horny.

nursarah puteri biru said...

ada ke yg manusia yg benar2 jujur dalam dunia ni. aku yakin dalam diri setiap org tu mesti ada 'keplastikannya'. baik laki baik pompuan. baik tua baik muda.

hakimfaridzul said...

pancung je perempuan macam ni!

propaganda semata-mata je~

YobSumo said...

huh sokong gila.

zella y said...

mb dia ada split personality kot...

intankuterpilih said...

kenapa aus??kau pernah terkena ngan org mcm nie ker??

Anonymous said...

hi aus,bkn most guys dont care whats inside ker?ehehe

Aus MeLankoLik said...

@Emerald

Aus MeLankoLik said...

@Emerald

ni ganas sgt ni

Aus MeLankoLik said...

@maisyara Pot! Pot!

bkn hg mai, hg gajah comei , hahaa

Aus MeLankoLik said...

@Anonymous

erk , mgkn , tp jns yg aku kenal ni pure2 , kat depan org die layak dipggl " ustazah " cmtu la , tp blkg .

Anda Mungkin Meminati Juga