Saturday, December 26, 2009

sehari selepas kejadian itu...

seperti yang anda tahu, pada semalam harinya saya terlibat dalam satu kemalangan .
hari yang menyeksakan mula tiba iaitu bengkak-bengkak dan kesukaran untuk bergerak mula dirasakan lantas tindakan untuk berjumpa doktor diambil kerana risau terdapat keretakan pada tulang.kebetulan pada hari ini seluruh keluarga tiada di rumah kerana pulang ke kampung melawat nenek di sana dan ini merupakan satu peluang.kalau tak aku kena BEBEL wooo. muahaha..


yelah, sepanjang di rumah aku hanya berlagak seperti biasa dan suka membuat aksi berjoging membuktikan bahawa tiada apa-apa yang berlaku untuk mengelak kerisauan pada mereka.


semasa berjumpa doktor :







* D = doktor 
  A = aku


D = bila kena ni ?


A = semalam doktor.


D = sakit kat mana ?


A = satu badan saya sakit. dia check semua ok kira lega la.


D =  tiada apa-apa. kaki semua ok. 


kata doktor yang paling menyengat apabila dia tanya " kamu sembahyang cukup tak " ??
lalu aku pun hanya tersenyum manja di sisi doktor lalu beliau berkata
" itulah mungkin itu satu petanda untuk kita terus meningati dia "


A = hmmm....( lost )..segan dengan doktor.


saat itu aku rasakan bagai satu panahan yang menusuk ke dalam hati ku..bzzzzzztt..aahahaha..




kepada yang lain-lain, sila ambil pengajaran. bak kata orang tua-tua.


" sudah terantok baru ko nak mengadah "


ahaha..sekian.











8 comments:

HAZWAN17 said...

solat tu tiang agama huhu..
ingatan utk ak skali

zella said...

btul tu.. solat it tiang agama...
peringatan utk kita semua =)

hans said...

ko eksiden dgn apa oit?
wah,doktor tu tiba2 tanya macam tu?
bagus juga doktor tu
huhuuhh

Aus said...

@ hazwan

isk2..memang2..ingatan pada semua muslim..:P

Aus said...

@ hans

ahaha..ada kete nk u turn men bubuh je..

fatynlicious said...

wooo. ayat petir terpanah menusuk ke jantung doc tu bagi, aus.

haaa, apa lagi ?

miss lolly said...

ahahhaha.

amek kauu zassssssssssssss doc tu bg. :)

kima. said...

igt tu aus, huhu.

Anda Mungkin Meminati Juga