Thursday, January 28, 2010

BILA ADA YANG ' MEMPERJUINKAN '

ya , bertemu lagi pada hari ini , hari yang indah tapi agak redup sedikit berbanding kota damansara . ahahaha , 


mulai saat ini , kita tak patut memperjuangkan hak kita lagi , 


kita tak patut memperjuangkan kebenaran ,


kita tak patut memperjuangkan hak dan keperluan kita , 


tapi kita haruslah memperJUINkan nya . 






ahahaha , aku pun tak paham apa mamat ni nak cakap sebenarnya . poster sempena pilihanraya kampus . 


lantaklah , sekarang aku pun da terikot -ikot memperjuinkan nasib blog aku . ahahaha .




anda juga ingin memperjuinkan diri ?

13 comments:

ainShahajar said...

kampus mana?

mmg dah start musim menngundi ek

ingtkan UKM je..haha

* mEsSy * said...

nak it0t.. juin2.. hak3.. shempoi2..

:)

cHiQuE CoMeL said...

hmmm nak juin (join) jugak ;))

fatynlicious said...

selamat menjuinkan diri!

pepsi light said...

mari lah mari..
pergi mengundi..
lalala~~

Aus said...

@ ain

cet , xnak bgtaw mane.. pecah rahsie..ahaha..

@ messy

sila taip on juin..ahaha..


@ chique comel cam aus

ahaha..juin la sini..tingkatkan trafik..ahaha..


@ faty..

ye solamek..haha..


@ pepsi

aku malas kot nk undi..ahaha..

Nazatul shima said...

bahasa yang amat mendalam dan klasik.;p

Maisyara Pot! Pot! said...

bahsa melayu moden arrr.. ney ar dye.. ngee^^

Aus said...

@ nazatu

ahaha..klasik kah ?? tang mane tu..haha..

@ mysara..

ahahak..bahase marikh la..

muhamad radzie said...

jom juin same2..haha

Aus said...

@ radzie

ahaha..sila kan la..
aku xnk juin..
cit !

ARC™ said...

lol sape ar pedajal dia

Aus said...

@ ARC

takde sape dajal..sendiri punya buat..ahaha

Anda Mungkin Meminati Juga