Saturday, January 23, 2010

CIK EPAL KELUARKAN PRODUK BARU !!



betul , mungkin CIK EPAL yang meletop tu sudah berhenti menulis blog kerana beliau kini giat menjadi usahawan yang bakal meletopkan dunia setelah meletop dengan penulisan blog nya . 


tidak percaya ?


aku ada bukti nya kerana aku telah menjumpai satu produk keluaran syarikat EPAL SDN . BHD iaitu satu sistem penjagaan keselamatan .


iaitu ...
































amacam ? tak percaya lagi ... haha..ini sekadar gosip je ok..ahaha..tak tahulah cik epal memang betul -betul keluarkan . hahaha . aku nampak cantik , aku snap je la gambarnya . ahaha.. orait bebeh !




p /s : cik epal , jangan marah naaa..ahaha..

14 comments:

Qismina said...

ahahaha... cantikk arr.. jumpa kat mn tue??? makin kayo cik epal..

Eyriqazz said...

kayALA cik epal nanti...fuhh,tersorok komen...cari2 jumpa juga

Aus said...

@ qismina

ahaha..ntah..bapak aku beli tadi..taw2 ade kat umah..haha..


@ eyriqazz

ahaha..ni maen2 je..mane taw memang die punye..bapak aku beli tadi..tekejot mak aih..haha..

♥♥syahadah♥♥ said...

cik epal juga dapat nama..anyway mmg cute la entry ni..dah macam artis cik epal aku tengok

recon said...

wallawei... tp x sesuai nk guna utk keta kt showroom aku ler

slm terjah utk cari patplonam org pelanggan, jomput3...

cik EPAL said...

haha,......nanti produce barang baru lagi :D

BeaN MorENo said...

aus - ko ni nak jek cik epal eyh....ahahaha

cik epal - saya lagey kacak...wakaka...

ARC said...

LOL!!!pekejadah die jual bende tu?lgpon biasanya org panggil benda tu MANGGA hak3

laila said...

klu jmpk label 'laila' jgn lupa promote jugak tau haha

Aus said...

@ syahadah

ahaha..cik epal sikit lagi jadi la artis..kekeke..



@ recon

ahaha..boleh je..
ko lock kat tayar..haha..


@ bean

xkan aku lak..haha..aku tembikai..keke


@ ARC


ahaha...mangga versi epal..


@ laila

eh..laila bukan banyk ke..hehe

Shahrul Shaharuddin said...

terbayek la Aus... hahah keep it up! :)

Kancilbiru said...

aku ingat produk apa la dia buat td..mesin jahit apple ka...rupanya hamik ko...hahahah

fatynlicious said...

uih. u pon baca blog cik epal

Aus said...

@ shahrul

ahaha...thanx..


@ kancil

ahaha..mesin jahit belum lagi la..


@ faty

xbole ek..haha

Anda Mungkin Meminati Juga