Saturday, February 13, 2010

GELAK KEPIT | AKU BUKAN GAY TETAPI KEKASIHKU MAK NYAH . KAH KAH KAH !


Sebelum itu , izinkan aku bercerita sedikit tentang entri sebelum ni . Aku baru tahu tadi rupanya masak kuey teaw tak perlukan ikan bilis sekali . hahahahak , sila gelak terbahak - bahak .

Macam biasalah . Minggu lepas , habis saja kelas aku melencong sekejap pergi ke jalan haji kepit ataupun dikenali sebagai jalan haji taib . Tiada sebarang niat untuk melanggani ok . haram , lagi - lagi sesama spesis ni . hahahahak .


 

Tapi minah kepit dari thailand ni membuatkan aku terpedaya untuk seketika . Lagi cantik daripada yang biasa , kalah gadis - gadis comel di malaysia . Jangan sampai ada yang tersalah mengorat sampai siap boleh buat calon bini , mau meraung kau orang sampai malam pertama nanti . hahahahahak . 





Ini bukan gambar eny . ahahahaha . Oh , sebelum aku terlupa , esok ada kempen  'no panties promotion' . Jangan terkejut kalau esok kau orang keluar tengok para - para gadis berjalan kejap kepit kejap kangkang . Jangan gatal - gatal nak tanya 


" cik adik tak pakai panties ke ?? " 


mau kena penampar jawabnya . hahahahak . Mungkin majoriti minah kepit meminati kempen ini . Terus terang aku katakan , sungguh aku tidak berselera sekali . hahahahahak .



OK , ni mira . Corsemate aku , ahahaha . kepada yang masih mencari minah kepit lagi , pastikan anda fikir semula buat kali ke-18 kalinya setelah anda melihat gambar gadis comel ini . hahahahahak . 


Esok aku nak bangun awal lagi tapi tak nak create entri . Nak keluar scan siapa tak pakai panties . ahahahaha .


sekian .


p/s : picture kredit to mai banyak celoteh . ahahahaha .



21 comments:

Aidi-Safuan said...

hoho..anda tak join ke no panties promotion tersebut? :p

maisyara Pot! Pot! said...

wei! gmbr aq kasi ko post erk? gmbr yg amoi ko kate huduh to tk nk lak ko letak?! hahaha..

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.ko gay ke bai?
.astaga!

~ ReD ~ said...

kalau ikutkan..yang TAK ORI tu laaaagi chanteks dari yang ORI...huhu

say NO to NO PANTIES PROMOTION!!

Nazatul shima said...

kadang2 ade je mak nyah yang cantek sangat!hehehe..:D

fatynlicious said...

ahak.
jangan nak gatai naaaa 14feb neh

touyakaruma said...

WOi cuci mata oiiii

Baby HeL said...

cun je aku tgk...hehe

BeaN MorENo said...

hak2...adakah anda telah berubah selera

laki cikgu kimia said...

cis. tertipu gua. hahah

perempuan sejati said...

esok je? aku hari2 memang practice kempen 'no-panties-promotion' tu. FREEDOM! HAHA

ces. kenapa yg tidak ori kdg2 lebih cun kebabom drpd perempuan sejati!

FaTiN said...

nyah ke tu?? hampir x cam. ahaha;p

helena's said...

cantik gile okay minah tuh,,hahaha

aku tatau pon aus ade kempen tuh..hahha bodohlah sapa yang ikut serta..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

8erk. tak tau pom kempen ni.

buta ilmu kah aku ?

hans said...

itula pasal
aku ingat resipi baru masukkan ikan bilis sebab kuewteow tu dah masing sebenarnya

ceit,ingatkan raja farah tadi
muka sama jer aku tgok

Kancilbiru said...

ciss...nyah tu jelita mengalahkan aku...aku malu!

enyheartsdiamond said...

aus!!!
hang neyhhh!!!
terbahak-bahak eny baca tawww! :D


hahahahahaaa..

(eny tau eny santek :D )

Aus said...

@ aidi

hahaha , aku mane ade panties , kekeke .


@ mai

biasela , aku suke yg santek . haha .


@ fateha

hahahak . mane ade dowh . gile .


@ red

hahaha , dorang byk duit .keke , kejelitaan adlh hak mlk stp insan . haha .


@ shima

hahaha , kau jeles la tu . haha .


@ faty

hahahak,xla..kekeke .


@ hel

biasela , make up satu lori .


@ bean .

hahahak . gile ke..eny ade .


@ laki cikgu kimia .


hahaha , asal pelik name kau . haha .

@ peprempuan sejati .

hahahak .. bagus2..


@ fatin

sile buat pengecaman sendiri..haha.


@ cik hel

ahaha . kau pun santek . haha .


@ lolly .

hahaha , xla..buta it kekeke .


@ hans

hahahak..sape suh kau tertipu..hahak .


# nizaa


hahaha , ala . kau kena bersaing lagi . hahaha .

@ eny manis .


hahaha . kau geletek diri sendiri ke . hahahak .

maisyara Pot! Pot! said...

pehh! takot letak gmbr mamat tu, ko yea blog tade yg jenguk.. hahak! :D

lizz said...

yg xleh blah tu biler mak nyah lg lawo dr gurl. hahaha

cik eykameow :) said...

hehe, tak pasal2 eny nyer name naik. ngee. tapi mmg x nmpk maknyah. pergh

Anda Mungkin Meminati Juga