Saturday, February 6, 2010

INI BLOG GANAS DAN KEJAM .

ok , tajuk memang sengaja direka . Malam ni rokok aku habis dan aku malas pergi kedai .


petang tadi melawat seorang kawan lama semasa di mrsm taiping dulu bersama si gadis . Jangan salah faham , beliau bukan salah seorang geng mamak yang mengganas . ini berikutan keberangkatan beliau ke australia untuk meneruskan pengajian . Ahahaha , sesungguhnya aku sangat tak puas hati ok sebab aku hanya belajar di sini . ahahaha . untuk kau dowl , all the best lah , dah kaya jangan lupa aku . 


moral nya disini :

secara jujurnya aku memang sudah lama tidak menghubungi beliau tetapi atas dasar persahabatan dan aku sentiasa berpegang pada satu etika , sekali berkawan selamanya berkawan dan kenapa ada sesetengah manusia yang selalu runsing jika rakan yang ada tidak menghubungi anda dan menganggap itu bukanlah rakan sejati, oh , come on la . kita hidup di atas dunia harus menjadi pelakon nya sendiri . Haruslah ada sifat berdikari . orait .






ok , saja aku tayang komen dari abang GTO kita berkaitan post aku semalam tentang isu lelaki merajuk . eh , aku tak kuat merajuk ok . ahahaha . jangan salah faham , itu berkaitan kisah kawan aku dan dia mintak aku buat sedikit ulasan . tapi bukan ulasan yang aku bagi tetapi lebih kepada bentuk kutukan . ahahaha .


jadi selamat berjumpa esok di the mines .


p/s : teringin nak berjalan ke overseas . ahahaha .


14 comments:

Unknown said...

xpe,t ko g main snow kat mines ye.hehehe..:D

Hernee Nazir said...

tajuk mmbuatkn akk trus klik tnoa fkir skali..hehehe

Anonymous said...

best ko g mines.. :(
aq pergi melantak sekali lagi!
BBQ! wahahahahahahah!!!! ^^

ko nk kambing golek tk? t aq pos laju kt mines! :P

daydeck86 said...

Aus hati ada taman
aku xtau la g mines ke idak
belom tdo lagik dari semalam
ahahahahhaha

Unknown said...

aus - hakhak...nak berjalan di oversea bukan susah...tulis perkataan oversa di atas satu kertas & jalan di atas nya...mudah bukan seperti flymas mobile...wkakak

Anonymous said...

aus nak pegi oversea jangan lupa ajak iiii taw!! haha

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

jom2 kita gi overseas..tpi tknk ar gi australia..korea nak ar..

dah2 la tu gantikan rokok ngan chewing gum jer..

AJ said...

ala aus ni..taknak mengaku pula..okla...kol 12 nanti aku acah2 hang dan bean moreno di blogku

Hazzy Ishak said...

saya selalu sangka lelaki suka merajuk...

ye ke?

Matjoe said...

cayalah, kreatip

Kancilbiru said...

langkawi kira obersea tak? hehe

Amir said...

wah...
mesti best kalo dpt join..
nk join sgt2, tp nnti la dulu;p

Natasha said...

aus nk kena babap..ada ka ptt pic kak tash nampak kepala jer...huhhuhuhuk..nak kena aus nie

Jard The Great said...

Aussssssss........... ku nak gambar...... plsssssssss. =)

Anda Mungkin Meminati Juga