Thursday, February 25, 2010

Kemalangan Meragut Nyawa Di Gombak

sebentar tadi 25 february antara jam 1.30 - 2.00 pagi aku digemparkan satu kemalangan  bertempat di highway gombak ( berhadapan restoran kunang - kunang ). Membabitkan sebuah lori dan sebuah kereta . 



























lori tersebut dikatakan terbabas dan melencong ke lorong bertentangan . jarak pembahagi jalan lebih kurang 20 meter .







Kesesakan berlaku hampir 5km


Mangsa merupakan penduduk taman melati dan aku menyedarinya hanya pada pagi tadi walaupun aku berada di tempat kejadian . Semoga kesilapan ini tidak aku ulangi .

Sama - sama kita sedekahkan al-fatihah kepada  mangsa . Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang - orang beriman . Amin


hargailah insan tersayang selagi mereka masih ada .




sekian .

23 comments:

maisyara Pot! Pot! said...

teringat trajedi lame.. seram lak.haish..

*alfatihah

jajarina said...

ish, ngerinye..
al-fatihah buat arwah.. :(

Aus said...



@ MAI

kes ape ??


@ MARKJUE

lol , ok .


@ JAJARINA

Agakla ,aku tak berani amik gmabar dekat2..

Hanafana said...

Innalillah..
Sama sama la kita mengingati orang yang tersayang.
Pandu/ tonggang kenderaan dengan berhati hati. Baca doa..

maisyara Pot! Pot! said...

kes aq xsiden dgn parent aq.. remuk lebih kurang cm tu.. tk struk mcm tu ler. nasib baik slamat! grrr..

fatynlicious said...

menakutkan
accident makin banyak sekarang ni

aus, hati2
awak naik motor.
lagi bahaya

Aus said...



@ HANAFANA

yup , ingat org tersayang

@ MAI

lol , yeke , bahaye2..



@ FATY

aah , lol . mekasih ! nmpk x moto i ade..hahaha

deus X machina said...

adeh
ni rasa nak beli helikopter ni
erk888

Aus said...



@ DEUS

hohohoho , aku tepikir gak

JAI said...

Perghh..boleh jadik reporter bro..alfatihah buat yang meninggal

helena's said...

gigil lah bace..isk..
takziah..

Al-fatihah..

atreyu strange said...

tak suke kan eksiden! eksiden jahat! ragut nyawa org tersyg sumer! :(

yanie said...

alfatehah tok family dy wat pe?yg pnting tok allahyarham tu..

Aus said...



@ YANIE

owh . aku salah tulis ek , nnt aku betulkan , ok .

lizz said...

al-fatihah..huhuhu.

Jard The Great said...

hoh.. huhu

cik EPAL said...

Al-fatihah~

sumijelly said...

eee...seram la bila mummy baca..
semoga keluarga mangsa tabah menghadapi dugaan dr yg maha esa

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.al-fatihah

cik eykameow :) said...

LORI tu BAFANGANGFANG!]

*alfatiha :'(

~ ReD ~ said...

malang...ada di mana2...hmmm...walaupun bukan salah sendiri, tapi kalau dh nak kena, itulah takdirNya...T__T

xxcherrycrushxx said...

owhh azri jiran ko ke? huhu kunang2 tu 3 minit drive dr umah aku... takut pulak. aku baru je tau ptg tadi. hmm ajal ditangan tuhan...

-hannah

Anonymous said...

itulah keluarga saya .
susah hedak lupakan benda yg pahit ni

Anda Mungkin Meminati Juga