Wednesday, April 28, 2010

Akhirnya , Merasa Jugak PR 7

Selamat datang .

Syukur , setelah sekian lama berblog , merasa jugak hasil nya apabila blog ini telah mencapai PR 7 . Gembira bukan nak cakap apa lah , cukup lah setakat ini . Ini pun sudah dikira satu pencapaian untuk blogger picisan .

Mungkin ini juga kesan sokongan anda semua . Terima kasih kepada rakan - rakan blogger yang lain . Ada dekat bawah widget follower tu . Pegilah tengok .





Berkat kesabaran akhirnya tercapai juga . Hohohho . 






















TAPI HAKIKAT SEBENAR . 






SEBAB 








Hahaahahahk . Jangan marah , sekadar entri hangit di petang hari , hahahahak . PR 7 tu aku ambik dari yahoo.com.my punya Page rank , hahahaahk .


P/s : Ada bau hangit  ke ??







31 comments:

Asfan Ash said...

dem!

Anonymous said...

ape kegunaan benda ala tu? hehehehe..

*saja buat tarak tau xD

Era said...

menchi!

e~car182 said...

ciskek!!!!

Unknown said...

hahahaha...

AKU said...

ciss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

intanurulfateha said...

.aku dah agak dahh sbb tgk label ko kt atas tuuu
.hahahha

::cdot the dot:: said...

budus!!!

HEMY said...

fuh PR7 tu..tak perlu follower beribu dan komen berjuta rupanya ekk..hebat2

berkat komen kat PR7 ni kot aku dapat Sheila on 7??haha

lel said...

fuhh seb baik bc smpai hbs

Unknown said...

arghhh!!syit!aku sikit lagi nak kol kau nak wish tahniah.dem yu!!hahaha..macam kena punk'd siot..aku dah terfikir macamana dan apakah rahsia kau dapat setaraf dengan PR yahoo..?rupanya memeng amek yahoo punga..hahahahhaaku nak amek PR facebook lah camni..hahhaha

hakimfaridzul said...

ahahahahaha
aku terkena blog hangit!!!

Qiha Aziz said...

hahah. nasib baik aku tak tahu apa fungsi dia :p

Anonymous said...

ces!! sengal punya Aus. aku dh macam "wwwoooww!!" dah tadi.. siap tbeliak bijik mata..;p

miss lolly a.k.a luvfareda said...

tak hangit pom





sebab
aku dah tengok category: Entry hangit :P

luvly mya said...

haha..dah agak..kih3

ENCIK TIKUS said...

aku xrase pape bile bace entry nih
bhahaha :D

Epul Azimi said...

aku tak rase dihangitkan sebab aku tak faham sgt bende ni...hak3

.::WaNiE::. said...

ciiisssssss

AJ said...

hik3..dah agak dah...

pawaka19 said...

da agak da..nak kencing kat kaki kencing

Anonymous said...

wahh wahhhh buat suspen saja

Unknown said...

nasib baik aku baca dari bawah

qilamahadi said...

cett cett
tipah tetipu

Eyqa Zaque said...

ape ne? kui2

Aida a.k.a Beardot said...

ceh...baru nk minta tips...

FaTiN said...

sekeh kammm

noorafzan.blogspot.com said...

nyaris2 saya percaya tadi.
huhu~

cik helena said...

aku dah nak OMG power gila sampai 7..hahahaa

poyo!~

Unknown said...

hahaha. tergelak aku baca komen sumorang. hahahahahaha!

cik epal buleh plak baca dari bawah. hahahahahahahaha!

ciskek, budus, poyo sume kene kat kau aus. hahahahahaha! ni yg best komen lambat2 huakaka:D

Sha-na.Szied said...

mmg hot la tajut entry nih..

wahh tgk kat follower kamu, ade gambar sayaaaaaaaaa...(bangga kejap)

dah taulah, mne leh bru fan 303, dah dapt PR7........:P

Anda Mungkin Meminati Juga