Sunday, April 4, 2010

Bual Mesra | Anak ku Sudah Pandai Merangkak .

Hahahahahak , apasal aku gelak . Ya , aku gelak pasal hari ni hari ahad . Sesi bual mesra sudah tiba . Macam biasa , hari ahad kita perlu bersantai kerana ahad muncul hanya sekali dalam seminggu . Rugi kalau asyik busy . Hahahak . Ya , sambil - sambil kau orang baca , boleh la rehat - rehat kan minda dan menjamu teh buatan cik bunbun . Hahahak . 



Ok , hari ini cuma mahu menceritakan sedikit tentang hasil penubuhan Blog Aus Melankolik . Tiada yang menarik , cuma sedikit perubahan setelah 4 bulan bertapak di persada seni . Hahahak 

Permulaan april kali ini sangat cantik , kerana tiada siapa yang mengapril fool kan aku . Bagus . Selamat untuk tahun ni . Bulan ini juga nuffnang bermurah hati memberi kan sedikit buffer untuk aku merasa . Terima kasih 




Dua dari nya telah selamat berkubur menjadi metered earnings . Tak mengapa , cuma buffer untuk Taylor 's March terlalu sekejap . Hahahahak .


Seperti yang semua tahu , pada 2 April yang lepas , kita digemparkan dengan pemergian Din Beramboi , Al - Fatihah untuk beliau . Ternyata ramai yang ingin mengetahui perkembangan arwah . Alhamdulilah , terbukti kehadiran beliau di dunia seni sangat disenangi rakyat malaysia .





Sama - sama kita doakan dan sedekah kan Al - Fatihah , semoga roh nya ditempatkan di kalangan orang beriman . Insya Allah .


Owh ya , rasanya hari ini google telah update info page rank dia kot , cuba masing - masing periksa . 




Aku pun tak berapa tahu , apa guna Page Rank ini , tapi yang aku tahu markah penuh dia 10 . Mungkin itu untuk solid A . Hahahahak .



PART 2


Ok , minggu ni ada beberapa orang yang kata aku gay , aku tak tahu pasal apa . Mungkin sebab melihat aku berpakaian sebegini . 




Ya , aku tak berapa nak kisah . Sebab kalau nampak macam gay pun tak apa , janji aku rasa kemas dan yakin dengan penampilan . Tapi betul ke macam gay ? hahahahak . siut kau ARC , tak habis - habis mengata aku . Hahahahak .



Lama rasanya aku tak usik Bean Moreno dengan isterinya , yang sama - sama bergiat dengan dalam arena blogging . Hahahahak . Blog Kak Aien kita semakin mantap , baru sekejap folllower sudah berlambak . Tahniah lol 



Last sekali , aku nak cakap terima kasih kepada semua , antara yang aku mula - mula kenal dalam blog , Bean Moreno , yang terus memberi aku semangat iaitu Cik Bunbun , Mai Senget , Zella , Sendra , Epul , Cik Norfa , Mummy Jelly , Kak Lily , Mat Joe , Cik Hel , Erra , Pak Long , Cik Ejaa , Fatin . Ahhh , ramai lagi la . Aku terniat nak terjah kau orang semua tapi kesuntukan masa menghalang sedikit . Tapi jangan risau . Insyaallah , aku cuba mencari idea nanti . 



Sekian . Selamat berhujung minggu .

37 comments:

annadzirah said...

camne nak dpt buffered earning eh..

T_T

x-po said...

perrgghhh byk btl buffer..hehe

Unknown said...

hahha..kau punya meterd dengan bufferd gempak weyh..aku punya metered je berderet2 bro..hahah..weyh,tak sabar pulak nak lepak sama gatsby street fair nanti..aku bawak partner aku,maybe plan nak tumpang umah kau kena ubah sikit rasanya..nanti kita bincang sama tw aus..

aus rock!

MasReena said...

camane cara nak dapat buffered earning aus?

AKU BEKAS KEKASIH ZAQUAN ADHA

aurikelsan said...

mana ada rupa gay..rupa mat romeo ade la hikhik

::cdot the dot:: said...

mana nama aku???lupa aku yg gelap ni ke??clash la mcm ni!!

luvly mya said...

wah..bnayak buffered earning..bila tah nak dapat..phew~

Epul Azimi said...

bile mase pulak aku bagi semangat kat ko?takdo maso eden..hahaha

Cik Lily Putih said...

terjah yang elok2 je tau! jng ko terjah k lily kuat makan ek! ingat tu

Aus MeLankoLik said...

@annadzirah

ntah , ni kira nasib aku kot , hahahak .

Aus MeLankoLik said...

@::cdot the dot::

hahaahk , ala2..majuk lak dia..hahaha

cik.pija said...

hebat gila aus skang.huhuu

eyriqazz said...

bagus aus..teruskan usaha..mantap..sekejap saja hang dah dpt page rank 3...

MasReena said...

kelakar la baca komen2 korang ni

Aus MeLankoLik said...

@MaS PuTRi

mas , hahahak . pasl buffer tu , aku jawab skali dgn tadi ek . yg aku pun tak sure . tp dgr2 cite dorng kena traffic maintain kot .

lel said...

pehal byk sgt ni????
jeles aku
haha

Unknown said...

banyak tu buffred. meh la share sikit :)

Era said...

nampakny aku tercalon kat atas tu..yeay!


(lumpat2!)

Jard The Great said...

makin mantap seh blog ko.. tak lama kalah aku ehhh .. hehehe

FaTiN said...

byk buffered ko tu aus. bak sini sikit haha :D

Wow, pakai domain sendiri mmg mudah naik page rank ek? sbb aku punya dari dulu sampai sekarang 1 je
sadis sadis

Unknown said...

oh la dida~! haha.
aku bukak blog ko je mesti ade iklan. klo xde iklan tu mungkin dah kiamat kottttt. miahahahahahaha:D layak le tuuu dapat buffered earning kann. hahaha.

btw, xnampak gay ponnnn. encem jekkk. wakakakakakaka:D


p/s: blog private sementara. haha

deqyalalink in-situ said...

perghh best gilak dapat buffered banyak woiihhh..bagi aku siket ah

MR.Z said...

perghh..banyak gile buffer ko..congratz!
gua bila ntah nak dpt, asyik metered je..fed up gua camni..

tuan director said...

tahniah..pagerank aku masih rendah la

zella y said...

aus...byk nya buffered...
hebat....

leh r blanje hahahhaha...

;)

intanurulfateha said...

.fuyooooo
.byknye buffered! ;p

Matjoe said...

pandai guna isu din beramboi. tahniah dh byk buffer, bleh belanja aku ngan bean

Azuan said...

banyak buffer...meh sikit haha

pawaka19 said...

apa rahsia ko aus dpt buffer byk camtu..?

B L O G D E T said...

dashyat tu page rank-tahniah ;D

Mummy Jelly said...

wah aus... mummy jeles la..aus nyer buffered berderet2...hehehe.. mummy nyer cikit jer.. x per..nanti mummy x yah bagi duit banjer lagi sbb dh kaya kan?? hahahah

Teruskan usaha untuk membina BLOG yg berjaya........


Sumijelly.com

Cik Norfa said...

kan aku dah kata...aku lah salah satu puncanya earning ko bertambah2...kan kan kan..

nanti ko jgn lupa banje aku kek secret recipe tau..pastu leh bagitahu secret ko kat aku..hahaha

Anonymous said...

cantik keyword tu..

Anonymous said...

nuffnang merajuk dah ngan aku. susah sket nak dapat buffered lepas aku bermanja dengan innity.kikiki

gud luck aus!

lizz said...

aik. error lak komen tadi.

nuffnang merajuk ngan aku pas aku bermanja ngan innity lak now.hohoho.tak apalah, sikit2 pun dapatlah beli eskem sket.kikii

enyheartsdiamond said...

alaaa..nama eny tade..terkilan :p

Unknown said...

nak nangislah..nama akak tak ada..

Anda Mungkin Meminati Juga