Tuesday, April 20, 2010

UPDATE | Duit Advertorial Gatsby Dah Masuk


Ok , tadi check Nuffnang . Duit untuk Gatsby sudah de kreditkan ke dalam akaun . Terima kasih Nuffnang . 

Tahniah kepada semua yang hadir dan anda sudah disiarkan dalam akhbar .


Gatsby Deodorant Street Fair | Kami di Akhbar NST

18 comments:

.::WaNiE::. said...

dapat !!!

yeyyy !!

hakimfaridzul said...

wah!!!
seronoknya..
semua yang hadir sure dapat ke??
bila la saye nak dapat kan??

cengkerangcipot said...

sial ko aus..
jeles la gileee

- zuriey - said...

napa aku tak dapat lagi duit rm50..sedihnya

Mummy Jelly said...

menci...menci... mummy x dpt pun..tp ikhlas tau dtg sbb nak jumpa ngan korang sumer.......

pergghh....aus..g la htr gmbr group kita kat NST tu...mesti gempak seh......huhuhu....

Sumijelly.com

maisyara Pot! Pot! said...

abe aus, ape lagi. belanjer aku makan kepsi.. =P

eNaSaN said...

salam siNggah...


besh nyer

Nurul Harun said...

wahhh... tumpang seronok!:)

F U N F A B U L O S I T Y said...

23hb ni kita berparti!
yeahhh-kayo2!

F U N F A B U L O S I T Y said...

tapi gune duit sendiri dulu lah..

laila said...

haihh xmasuk lg ni

Lovely Emy said...

boleh ah kuar kan dah tu..

YobSumo said...

hehehheheheheh GEREK lah! gumbira ni!

nursarah said...

erk, Jard kata blog ni fames. ehehe,

da dapat gak. minggu depan leh cash out. =)

FaTiN said...

wooo
0_o

Cik Norfa said...

terbaekkk! aku pun dh dpt...hehe thnks nuffnang!

babyhel said...

boleh open table arr aus!wee

mohdhairihassan said...

nak sikit aus!!
rm51 pun jadi lah.
haha~

Anda Mungkin Meminati Juga