Monday, April 19, 2010

Update Pantas dan Lincah | Sedikit Ucapan Kemaafan

Selamat malam .

Ini sedikit update pantas dari aku blogger picisan ingin berucap seadanya . Bahasa pun agak tunggang langgang mungkin .


Pertama kalinya , aku ingin meminta maaf . Minggu ini aku akan menghadapi final exam untuk semester ini . Jadi , kebarangkalian untuk update dan blogwalking akan jadi berkurangan atau mungkin tiada langsung . Bila tak update , maka traffic akan berkurangan tetapi itu tidak akan menjadi masalah pada aku . Lantaklah , traffic aku , jatuh atau tidak itu biar aku yang rasa , hahahak .



Tetapi apabila tidak melawat kembali blog mereka yang datang bertandang di sini aku rasa kan macam bersalah pun ada , tidak mahu lah kau orang kata aku kedekut untuk melawat kembali . Jadi , hari ini aku menulis untuk mengelakkan salah faham kepada semua , hahahak . Kita berblog kalau tanpa kawan apalah maknanya .


Jangan risau , aku sudah bookmark blog - blog semua yang bertandang menggunakan Delicious , terima kasih pada bilet sebab beri tunjuk ajar . 




Tengok pada anak panah merah , jangan risau , semua yang pernah datang sini semua aku letak dalam tu . Hahahak . Nanti tinggal klik saja , lagi pantas . Nantikan saja sedikit kejutan .


Ok , sekian . Doakan aku dipermudahkan dalam peperiksaan kali ini . Amin .





33 comments:

Anonymous said...

1st! muahaha. xD

Anonymous said...

aku tak ada pun? T__T

Anonymous said...

pandai dia jage ati 'peminat' hahahak

Anonymous said...

orite aus.

GUD LUCK menghadapi final!

MR.Z said...

bagusla ko dah sedar Aus..
apalagi, lawat la blog aku!hahaha

Syifa Alshah (wutwut) said...

terbaek !
gud luck final beb ! :)

Qiha Aziz said...

all the best weh.
dari senior kau. (hahah. nak juga :p)

Call me, Eyka said...

hoho. agak2 nama aku kau bookmark x? wee. ape2 pun GUDLUCK ok!!!

Anonymous said...

semoga berjaya dalam exam bro

semalam aku nampak ko dengan JELAS sekali. tp x kenal lg. nampak pic ko baru kenal... hehe

salam kenal bro

|.a.r.i.e.z.a.| said...

slmt berjuang! :)

.::WaNiE::. said...

good luck

jangan bawak toyol

hahahahha

ween said...

Delicious tu mcm mana Aus, boleh track visitors ke? btw good luck exam :)

Kancilbiru said...

selamat berjaya bro!

Anonymous said...

good luck bebeh!:D

psstt..aku masih menantikan gmbr daku bersamamu...haha

zella y said...

gud luck aus...
chaiyok!

Matjoe said...

bro gud luck. mcm wa SMS, study is what matter most.

intanurulfateha said...

gud luck! ^^

intanurulfateha said...

gud luck! ^^

FaTiN said...

good luck! jgn tiru member sebelah hahaha

ParkAir said...

exam lebih penting tuh, gud luck!

Era said...

aja ak ok nnti nak wat cam ne !
ok, gud luck for ur exam..kite same2 exam..huhu

Era said...

aja ak ok nnti nak wat cam ne !
ok, gud luck for ur exam..kite same2 exam..huhu

aurikelsan said...

aus, gudluck..dah abes exam nnt qada' la blk buat blogwalking huhuhu

deqyalalink in-situ said...

wahhh..all the best buat betoi2 naaa..exam exam gak makan jgn lupe :)

cik helena said...

toyol dah siap??

haha!


gudlak yah!

Unknown said...

gudlak pakcik :) muehehehehe:D

Nurul Harun said...

eh, ada plak nama nurul harun tu ya! hahaha.

good luck, exam! :)

Cheese Monster said...

ala. exam je kot. bloggin tetap bloggin. aha

Anna Boleyn said...

jangan lupa bookmark blog aku. aku datang berkunjung ni. muahaha. good luck junior! kahkahkahaktuii! :p

Yatre Hayati said...

gud luck final exam...ngeh ngeh...

Unknown said...

Tiada maaf bagimu ... Muahahahahahahaha

bossjavascript:void(0) said...

exam ni skor elok2 tau.. good luck!

Eyqa Zaque said...

Gud Luck. :) banyak2 berdoa. InsyaAllah..

Anda Mungkin Meminati Juga