Tuesday, March 16, 2010

Aku Bukan Gay Murahan

ya , selamat datang . Hari ni sedikit penat . Kalau ada yang blog aku tidak sempat singgah jangan berkecil hati tetapi kalau gadis comel kau merajuk akan ku pujuk , percayalah . 


Semalam terbaca beberapa ayat dan tambah memeranjatkan ia nya ditulis oleh seorang lelaki . Hahahak . Isu ini pernah aku sebutkan dahulu tentang INI dan aku gelarkan isu sadis sampai aku sendiri terikut - ikut sengal dalam menulis entri sebegitu . 


Mari dulu aku terangkan maksud gay murahan dalam definisi aku sendiri 

gay murahan 

- lelaki yang tak macam lelaki tapi cuma lelaki pada luaran tetapi dalaman mempunyai sifat ala - ala perempuan sesama lelaki .




ini bagi definisi aku sendiri , kalau mahukan definisi yang sebenarnya itu kau orang sudah sedia tahu . 




ok , perlu ke seorang lelaki terasa hati dengan lelaki lain dan mahukan perhatian seperti seorang wanita daripada seorang lelaki , kalau kau orang berada dalam situasi ini , apa kau rasa agak - agak ? suka ? mahu layan perangai bodoh seperti itu ? tidak , baik kau orang cepat - cepat angkat kaki dan biarkan dia sendiri . Tak perlu menjaja cerita mintak kan perhatian dari perempuan . Kalau betul hal lelaki , setel cara lelaki .




Ini zaman manusia pintar la , sudah tak ada ayat kias - kias lagi . Tak puas hati debat saja secara terbuka . Tak perlu buat sesuatu untuk tarik simpati kerana apa segala perbuatan kau akan memecahbelah kan lagi insan lain . Mungkin ada setengah yang masih berdamping dengan manusia seperti itu cuma atas dasar simpati sahaja . Mahu bertumbuk , tak usahlah kalau bila ada ramai di sekeliling baru mahu tunjuk berani . Itu tak yakin dengan diri sendiri namanya .




Jangan kata buruk dekat orang , nanti makan diri sendiri . Dan kau kena sedar , banyak dah kata - kata kau memakan diri . Sekarang kau tak nampak , mungkin setelah lama nanti baru kau sedar dan kau harus tahu itu sudah terlambat untuk kau betulkan semua . 




Aku menulis  untuk diri sendiri dan semua kalau ada yang pernah kena . Aku juga menulis kerana sikap yang sebegitu membuatkan ramai insan lain berpecah - belah , ada yang setengah menyokong kerana simpati dan tidak mengetahui perkara sebenar membuatkan masing - masing salah memilih . 






Akhir sekali , aku bukan gay murahan seperti kau . Aku  GAY YANG MAHAL , setiap kata - kata dan perbuatan seperti perempuan kalau mahu aku lakukan sila bayar dalam jumlah yang besar menggunakan nilai US Dolar . Aku boleh berlakon untuk pura - pura mengambil hati . Jangan risau , semua ditanggung beres .




Kau orang macam mana , pernah jumpa orang sebegini , luaran lelaki dalaman perempuan . Angkat sahaja jari tengah padanya dan cepat - cepat angkat kaki .






Mungkin insan seperti itu mahukan belain mesra seperti ini . Hahahahak .




Sekian .

37 comments:

Unknown said...

tak faham aku apa yang gay2 ni mahukan sebenranya..aiyaa..

Anonymous said...

ade sorang kwn aq ni gay. dia tk minat lelaki. tapi, lelaki minat kt dia. mcm mne tu?

xD

deus X machina said...

aku rasa entry ini ditulis selepas surfing web2 gay
erk888

pawaka19 said...

geli mak membacanye....

Unknown said...

hakhak..

manusia ney.mcm2 ah.,

kt blog aku pon cte sal manusia yg mcm2 gak..

haiz....

hans said...

asal ko asyik citer pasal gay jer weih?

p/s : jgn lupa teka 4 gambar dekat entry blog den tu

Era said...

xbuley bukak post ni sebab ko mention 'gay' kat situ..biaselah U aku ni block..

Cik Lily Putih said...

sejap bile join diorg nie?

Kancilbiru said...

melugai aku tgk jantan kabaret 2 ekor tu bermesra..errrk!~

Natasha said...

Yelah....tuhan cipta perempuan tapi dorang nak lelaki jugakkan...

kak tash baru2 ni buat blogwalking tetiba terjumpa satu blog malaysia tentang abg2 tentera yang gay, geli makkkkkk nyah....

kalau nak tau pasal kisah blog tuh nanti kak tash link entry aus ni kat blog kak tash dan kak tash bagi url blog tuh kat blog kak tash..hahahahha nak traffic ler tuh...

siggplus said...

berapa semalam?

Unknown said...

aus adakah kita pasangan cocok...hak3...bergabubg memeltup!!!

Epul Azimi said...

ko ni nice guy ke nice gay...hahaha

cik aiLebiu said...

hoh? donia-donia...klu ada dpn mata skang sepuk je lelaju...wuhuhu..

Anonymous said...

then, kalau lelaki yang malu sesama lelaki camne? aku nak tau.

Elya Roza said...

tak sukaaa kan klo ade lelaki mcm tu!!!
luar nmpak gagah...dalam mcm pempuan...

Matjoe said...

gila laa aus. mahal mana? satu ribu, 2 ribu??

Unknown said...

aus gay tak?? :D

ParkAir said...

kiranya Tyson Gay tu kawan ko la ekk??

FaTiN said...

aus ko pe cer wehh? haha. jgn jadi gay sudah hahaha

deqyalalink in-situ said...

semua gay pun murah mane ade mahal.

Papa meow said...

Encik Aus kna kaco ke hahahar

Apa pn tu pn makhluk bernyawa jga,

Klu benda ni jd pada anak orang lain, kebarangkalian jd pada anak, cucu, sepupu sepapat, kengkawan, sedara mara kita pn ada kemungkinan jga.

Bkn hak kita menghukum cmtu cmni. Kita semua bknnya suci.

Itu masaalah sikap, salah kn org tu, jgn salahkan semua.

Klu kna kaco , sekeh je.

Jgn sekeh manja, dia suka.

Sekeh sekuat hati, hahahar

MR.Z said...

aisey aus, pehal tetiba wat entry isu gay ni..haha
jangan ko terikut jadi Gay sudahh.. :D

Pojiepooh Abdullah said...

ohoooo!!
teringat lagu Katy Perry - You Are So Gay!!
but i am gay!
sbb apa? sbb buahati masak utk saya dinner tadi!
hahahaa!

Eyqa Zaque said...

manja ker gambar tuh. haha..

enyheartsdiamond said...

aus gay ngan mel ke sendra???:D

B L O G D E T said...

nahhh-nape US Dollar? aus, kasik mahal gila2 n berbaloi2 lagi-guna Pound Sterlling GBP!mampo kah? ;D

Dearist Anys said...

wah. kire gay gk ke nieh?
XD

Aus MeLankoLik said...

@maisyara Pot! Pot!

die jambu sangat . hahahak

Aus MeLankoLik said...

@hans

sbb mereka bullshit !

Aus MeLankoLik said...

@CikLilyPutih

isk , saye suci lagi la kak. hahahak .

Aus MeLankoLik said...

@Natasha

hahaha , sukati la kak..kekkee

Aus MeLankoLik said...

@Epul Azimi

nice guy !

Aus MeLankoLik said...

@ElyaElmo

kau nk kenal , aku ade stock .. haha

Aus MeLankoLik said...

@cik EPAL

not la cik epal . hahah .

cik helena said...

tak suke gay,nanti sapa nak suke kat aku?

lemon said...

jangan kau yg gay sudaaa...tak tahann nokkkkkk...

Anda Mungkin Meminati Juga