Wednesday, March 3, 2010

Selingan Entri Kisah Klasik Pahlawan Melawati


Selamat datang sayang . Ini adalah entri selingan Kisah Klasik Pahlawan Melawati . Di mana gadis di atas merupakan teraju utama dalam watak sebagai Dang Eny . Hahahahak . Inilah punca cerita tersebut tidak disambung kerana Dang Eny sibuk bertanding merebut watak antagonis hikayat lembaga merah .



NO  25

Nah , kalau tak belanja makan pasni tak taw la . Hahahak .







12 comments:

enyheartsdiamond said...

hahahaha..asyik berlakon jadi inesen je..nak pulak jadi jahat lah kali ni :)

vote-vote-vote pleasssseeeeee :D

tenkyu for dis entry kanda..

nanti dinda belanja karaoke dekat the garden :D

awwww!

kalau menang :D

Epul Azimi said...

wahh,promote nampak...hehe
btw aku dh vote kt buah hati pengarang jantung ko tu...hehehe

BeaN MorENo said...

hak2...aku dah vote kalau eny belanja ko karok bawak aku sekali

helena's said...

dah vote..aku pon kene bawak sekali..agagaa


saje nak kacau daun!

kahhh

Melz said...

aku taknak vote! mogok wakkaka

Kancilbiru said...

amboi merah nya eny hang aus...kelas gitu..sat sat aku nk p vote. aku vote dapat blanja dak ni? kalau tak aku malas...hahaha

Sertai Contest Aku & Kancilbiru!

maisyara Pot! Pot! said...

jgn wisau pak. sentiase ku undi macik Dang Eny ni. xD

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.perghhhh aus da mmbuktikan cintanye pd eny ^^
.hahahaha

.i dah undi u tau eny!
.nnti banje i karok jugak
.x baek berdua2 dgn aus
.krn mesti ade yg ketiga iaitu syaitan
.huhuhu
.err sbnrnye aus tu buaya
.tkut die ngap ngap eny kang! ;p

.hahahaha!

YobSumo said...

kanda2 karaoke siul nama saye ye :P

redrum said...

perghh..!!
tuan blog ni kipassusahmati eny ke!?
xpe bro..aku akn vote bdk tu untk tolg ko..arap sudh..ha

Baby HeL said...

dah vote..yey!

Aus MeLankoLik said...



sebenarnya ini entri terpaksa , eny suruh . hahahak..

aish , ok . eny kate mekasih semue , hahahak .

Anda Mungkin Meminati Juga