Monday, March 1, 2010

Gathering | Contest Paintball Untuk Blogger

Ahad , blogger gathering bertempat di Melawati . Macam biasa , aku datang lambat lagi . Daydeck seperti biasa , datang dengan kameranya dan bersedia mencari idea membahan kita orang semua .

Tapi , tanpa disangka . Beberapa contest telah direka secara tidak sengaja pada hari tersebut tanpa ada sesiapa menyedarinya . 



1. CONTEST - TEKA RAMBUT SIAPA

Contest ini terbuka kepada semua . Syaratnya mudah sahaja , cuma renung dan ingat kembali siapa memiliki rambut bersinar seperti itu . Gambar ini diambil secara tidak sengaja . Jawapan boleh dihantar pada kak tasha se segera mungkin kerana semasa anda membaca entri ini kemungkinan tarikh tamat nya sudah dekat .





2. CONTEST - GELAK MACAM SAYA - MIAHAHAHA

Contest ni rasanya paling mudah . Syaratnya , record cara korang gelak macam mana , kalau boleh nada dan intonasi biar sama seperti jejaka tampan di atas .

SOALAN BONUS :

mana model ? = ( nyatakan siapa )

Jawab untuk markah lebih . Juri kita bean moreno sedia mengadili . Jawapan pula boleh dihantar pada melromeo . Cepat !! kerana mungkin jika anda terlambat walau sesaat pun gaya gelaknya telah dapat di adaptasi oleh blogger - blogger lain . Maka , anda rugi .




3. CONTEST - TEKA CERMIN MATA

Comel bukan cik hel kita ? tapi aus lagi manis sebenarnya . Contest ini pun cukup mudah . Cuma nyatakan berapa cermin mata cik hel  kita ada sebenarnya . Jawapan boleh dihantar kepada cik hel secepat mungkin . Pastikan anda menjawab dengan ikhlas hati kerana beliau hanya memilih ayat - ayat comel dan memuji sahaja . Jangan lupa lengkapkan

SLOGAN :

Saya ingin jadi comel seperti cik hel kerana .............. ( tidak melebihi 2 perkataan ) .



4. CONTEST - TEKA RAMBUT SIAPA

Contest ini paling sukar . Dalam contest ini tumpuan hanya diberikan kepada si lelaki . Katanya beliau memotong rambut gaya serizawa semata - mata untuk bermain paintball pada hari itu . Soalannya , 

serizawa guna shampoo jenis apa ?





SOALAN TERAKHIR CONTEST KALI INI













Hahahahak , kau orang yang baca lah terkena . Mana ada contest apa - apa . Aku saja update   pasal tiba - tiba nampak plak gambar gather menarik hari tu . Hahahahak .

jadi kesimpulanya , INI CONTEST PALSU . jangan marah , hahahak .

31 comments:

Jard The Great said...

sengallllllllll.... ehehhee

Azureen Azlan said...

HAHA. aku siap dah get ready nak hantar jawapan td. ces!

Epul Azimi said...

Aku baru nk join,blah ko auss....ish3

Unknown said...

..aku baru je nak cari duit lebih ni..

Unknown said...

aku dah hampir nak anta email kat ko...tapi xgune!!!

Aus MeLankoLik said...



hahahak , nasib la jang !

Anonymous said...

ko mmg muke temberang punya olang. pangg skali!!!! xD

Natasha said...

soklan pertama jawapannya>>>>> rambut buah hati pengarang jantung ku En Ahmad Syazwan...hakhakhak

IntanBerlian said...

huhu sengal gile aus.walaupon aku xpegi.aku ank gak jenguk contest kau. sekali.cipan!

Unknown said...

shit ahh aus..aku datang lambat pun tw semua jawapan diatas rasanya..aku dah semangat nak join..hahah

intanurulfateha said...

.hahaha rmbut bean kn?

lemon said...

haptuii....tak terkena pong..ehee

Aus MeLankoLik said...



HAHAHAK , JGN MARAH DOW .. HAHAHAK..

INTAN JAWAB SALAH !!

cik helena said...

aduiii sakit perot gelak lah..haahaha..sengal lah ko nih aus..naik mereng aku baca!hahahaha

Cik Lily Putih said...

ishk budak nie lah..

zella y said...

la...igt betul2 td...
br nk masuk contest gelak mcm mel..
miahahaha....

Melz said...

cilaker...mati2 aku ingat contest yang terbaik kau nak buat

tape aku bahan kau dalam entry aku nanti :)

Aus MeLankoLik said...



hahahaha , misi berjaye !

Unknown said...

nasib baik akak tak tertipu..terbaca ajer..

ami auni n auji said...

aku dah tersenyum dah.. ingt betul2 ade kontes... ko telh mnghancurkan pg indah aku.. aaahhhaa.. ooppss..dah tgh hari rupenye..

enyheartsdiamond said...

kreatif laa kanda ni :D

Matjoe said...

aus mmg hampas. haha entry suka mengena, dibawah pokok sena, aku doa perut aus senak, mengandungkan anak!

deqyalalink in-situ said...

lah tetbe..klu aku ckp ni rmbut org botak cane cane

intanurulfateha said...

.haha tu rmbut laki kak tash, si e1 tuuhh
.gelak mel x leh sape lawan ;p
.spek mate sis hel ade 5, dan mungkin ade 6 sbb lagi satu tersembunyik
.wakakakaka!
.soklan teka rmbut, jwpnnye rmbut bean lahh sbb bean soang je laki! =.="

.soalan last, aus yg nk kene terajang dgn semua org
.sekian!

Asfan Ash said...

lerr aku dah agak dahhhh

sWeEtDaRLinG said...

erkkk sib baik aku baca jer, mmg takde niat pun nak masuk contest ni sebab 1 hapak pun aku tak tahu jawapannya [konon2 tergolong dalam golongan orang yang cerdik pandai, tak tertipu dek Aus)
sweetdarling79.com

Aus MeLankoLik said...



@ KAK INA

hahaha , teselamat la ni .

@ ENY

mekasih


@ MATJOE

Sampai hati kau . hahaha


@ DEQYA

hahah , jwpn die satu je



@ KAK AMY

Hahaha , bagus2..cover line sket .

Sherrrrrry said...

botak comei.

Aus MeLankoLik said...



@ SYARIFAH

hahaha , laki org tu . haha

cik ira said...

fuh...bru nak cri jwpn...

last2 terkena satu bullet paitball dkt muke..adoiiii...


hehheheh

Kancilbiru said...

aku baru dengan semangatnya nak join...ish ish...

Sertai Contest Aku & Kancilbiru

Anda Mungkin Meminati Juga