Sunday, March 14, 2010

Mari Sayang , Kita berbual Mesra


Ahad hari cuti . Jadi kekurangan entri di setiap blog memang sudah dapat dipastikan tanpa sebarang penafian . Aku tahu , di saat aku menulis entri ini bean moreno sedang dilanda kerisauan yang melampau akibat peningkatan blog wife nya sendiri secara mendadak . Jangan risau bean , kami akan sokong kedua - dua nya sekali . Hahahahak , tapi aku mungkin akan ada sedikit berat sebelah . Hahahahak .





Aku juga tahu bahawa cik hel sedang mencari lelaki berbulu ketiak lebat . Kalau kau orang tak percaya boleh baca entri terbaru beliau Ada Apa Dengan Bulu Ketiak Lelaki . Kata cik hel , berbulu ketiak lebat baru lelaki dan untuk pengetahuan cik hel aku sanggup membela nya sepanjang mungkin dan nanti akan aku biarkan kau membelai nya mesra . Jangan kata kau geli pulak sebab itu yang kau mintak , itu yang kau dapat . Hahahak , mari - mari sini sayang .


Wajah Penggemar Bulu Ketiak 



Nampaknya kisah live blogging bola deus semakin hangat , walaupun aku tak minat bola aku tetap membaca . Yang aku tahu , team - team kat malaysia sekadar TM Melaka , Perak FC dan My Team . Itu saja . Yang team - team lain aku tak kenal .




Tambahan sedikit , aku dapat menghidu jard sedang dilamun cinta . Kekasih hatinya juga seorang blogger . Aku tak kenal , kalau kau orang kenal sila terjah sekarang . Mungkin lagi sebulan dua jard bakal mendirikan rumah tangga . Siapa tahu ?


Aku ada mummy blogger , bukan sugar mummy ataupun ibu gula seperti kata siggplus . Ini cuma mummy biasa , mummy jelly nama nya . Mummy ku sedang berangan memiliki satu tangan sesentuh . 

skinput 2


Mungkin senang untuk beliau membuat susu anak katanya iaitu adik - adik ku dengan hanya memicit butang di tangan . Hahahahak .


Ini hari ahad , public holiday . Jadi segala entri berat - berat diketepikan . Ini Hari bersuka ria .


kau orang juga mahu berbual mesra , katakan sahaja di ruangan komen nanti , nescaya aku akan sambut dengan girangnya . Hahahahak . 

37 comments:

deqyalalink in-situ said...

aku bukan setakat entry berat..entry ringan pun takdak..emang nya aku ketandusan idea

deqyalalink in-situ said...

ok aku 1st maka aku bangga gila

jan.naimah said...

memg ahad ari relax2...hehehehehe

Unknown said...

kenapa entry hari ni menakutkn dri biase? hahahahahahahahahahaha

entry xberat mgkin?;)lalalala:P

Aus MeLankoLik said...

@cik bunbun

asal bunbun ?? hahaha

Hernee Nazir said...

ye n3 ini sgt ringan :)

Luthfi Fuadi said...

selamat malam...hmmpp alangkah indahnya nich,, ngeposting yang buat kita mesra..hehe btw met bermesra ria dech,

Salam kenal dari blogger Indonesia, salamin ya..ke blogger malaysia semua..mau silaturahmi dengan semuanya.

Saling Tuker Link hmmpp...Boleh juga ya,

Luthfi Fuadi Majid

FaTiN said...

ringannya entry ni. tak sampai 1 gram pun haha

Anonymous said...

euw, aus nak bela bulu ketiak?
tak payah la aus
simpan angan2 tuu :D

siggplus said...

jom ringan-ringan?

cik.pija said...

aku jeles ok nama belog ku tak ada.kau kejam!!huahuahuaa

Unknown said...

ini dah boleh jadi ausryqazz melankolik ni..

Aus MeLankoLik said...

@siggplus

sekarang jugak . hahahak

Aus MeLankoLik said...

@ejaa

alala , eja . nnt aku letak name kau besar2..

haha

Epul Azimi said...

ko mmg suke ringan2 kan....hehe

Anonymous said...

wahhh!! JARD...cinta sesama blogger???huhu...panas..panas..heheh

Kancilbiru said...

owh adik..baca entry ko ni mmg ringan kepala...kipidap! hehe

Eyqa Zaque said...

ya! sukaria!
parti jom!
ehehe.

deus X machina said...

terharu aku aus ko letak nama aku
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Anonymous said...

aq tk dpt bayang kn law bulu tiak ko memanjang... agk2 boleh buat tocang tk? xD

Elya Roza said...

ha3..habisss laa lepas ni cik hel...pas nii ramai2 lelakiiii tak potong bulu ketiak gi ngorat dieee!!!~

pawaka19 said...

kene wat ruangan live blogging ni..kenapa ada je gamba awek..bgla no sekali

Unknown said...

ahad.......em,,aku g menggelapkan diri kt court kt ukm smpai sunburn cam ikan goreng hangus da ney

ParkAir said...

memang ujung minggu aku paling malas nk update blog hehe.. tapi jam tapak tangan tu memang cool!

IntanBerlian said...

ade je org ko nk kenekan.huhu

Cik Norfa said...

geli siut...
tah apa aku geli pun aku tak tahu..hahaha..

gelak jela....

Matjoe said...

suka ringan2 laa nkgo nih...

ZIANA ♥ FARREL♥ FAREZKY said...

aku baru pening baca blog bean sebab sume entry promote wife dia, dtg blog ngko..ngko plak promote..hahahha..bagus betul korang!!

zella y said...

sure ke nak bela bulu ketiak panjang2??

ke mmg dh panjang pon?? hehehhe

cik helena said...

geli okay geli geli geli!!hahahahah

selamat pagi lah budak!

MR.Z said...

jadi time bler lak entry2 ringan??!haha ;)

Unknown said...

hak3...ko tgk aus...dalam minggu ni ko asyik sebut nama aku je dah dapat buffered...hak3

miss lolly said...

aus sebut gak name aku. aku p0m nak dapat buff gak. eehhheeee :D

B L O G D E T said...

tak faham lak daaaa-ringan kee? ntah ler ;D

Unknown said...

entry ringan ke ringan ringan ke macam sama je. haha :D

lemon said...

kau memang berat sebelah...ape yg berat tak tahu la..haha

lizz said...

ok jugak entry camni.byk backlink diorang dapat ni.kehkehkeh

Anda Mungkin Meminati Juga