Thursday, March 4, 2010

Aku Lelaki | Apa Kesah Masuk Kelab Perempuan



Sibuk sangat kan nak perang sape lagi cepat dapat kumpul fan . Apahal ? laki sama laki , perempuan sama perempuan . 




Jadi kesimpulan . Aku memilih seperti yang di atas . Ada yang kesah ?



28 comments:

deus X machina said...

hak hak hak

elmo said...

dah agak ni mesti kat FB neh.. laa ape salahnye masuk group tu.. admin tak sedar pown.. :DD

Baby HeL said...

nak jugak ko eyh...ko nak jadi auuwww ke ausss....hakhak....
muwekk....

miss lolly a.k.a luvfareda said...

lorh .

kau khunsa ke aus ? hahahah !

aii link u babe. dah lame xlink orang nih wakakakak~

~ ReD ~ said...

x salah kalau aus tiba2 ada naluri nak jadi perempuan sekejap ;p cubalah..hahahah

Aus MeLankoLik said...



@ LOLLY

link gapo ??

Sendra said...

kau ni aus..sebab eny kau jadi macam ni???kembalikan aus yang aku kenali..hahhaha

BeaN MorENo said...

aus kalau khunsa eny kasi kat aku kalau ko ade conflict identiti...hak2

aurikelsan said...

cayalah aus.. hikhikhik

pawaka19 said...

apalah motif wat benda ni..bgus aus..rosakkan racangan gile depa..

pawaka19 said...

apalah motif wat benda ni..bgus aus..rosakkan racangan gile depa..

Eyriqazz said...

hahaha..ada jugak kelab camni..entah pape...

Mr.Z said...

x da faedah langsung menda ni..macam2 la skrg..haha

enyheartsdiamond said...

erkss..eny tak desak aus untuk ini ok :D

hahahahahahaa!

Melz said...

aku nak masuk jgak ! tunggu kehadiran aku hahh


awek ramai itulah lelaki nak!

Aus MeLankoLik said...



jawapan melz paling tepat..
hahahak..
KAMI BUAYE !! silap

KAMI ROMEO !

E.d.Y said...

haha..melalut skrg fan2 kat FB ni..dah rasa bosan lak..xmacam mula2 dulu...best je

Epul Azimi said...

heii buaye,nk join....:)

.khai. @ drcomot said...

terbaik lah kau.
haha

qismina said...

bagus2.. bagi lagi byk fan kelab tue.. ehehee... mcm2 la korg nih..

pak long said...

salam buat tuan umah...
mak nak join boleh...tak kuasa mak..hehehehe

helena's said...

tak kuase ai!hahahahah

bellar0ssa said...

haha.macam2 hal la.

Nazatul shima said...

hahaha..senget!:P

Aus MeLankoLik said...



@ pak long

mak nak join , hahaks..boleh2..

Cath J said...

hahhahahha... ada2 je la...

atreyu strange said...

kalau dah capai 1 juta dapat hadiah x? if dapat hadiah, aku join la.

bina badan said...

Salam....dapatkan panduan bina otot badan yang lengkap dengan memiliki ebook ini....milikilah badan impian anda tak kira anda terlalu kurus atau gemuk...segalanya boleh dicapai jika anda ada kemahuan....

Anda Mungkin Meminati Juga