Saturday, March 13, 2010

Panas | Sutera Blogger Bakal Bersaing

Ya , sebelum itu aku dengan sukahati nya ingin mengucapkan supaya banyak - banyak bersabar kepada uncle bean moreno . Mungkin impian nya untuk mencapai blogger harapan bakal terpadam atau mungkin selepas ini saingan nya lebih ketat dan padat .

Ini kerana munculnya satu blogger harapan terbaru iaitu wife nya sendiri .




Baru sahaja dilancarkan tetapi cucukan trafik sudah mengganas berbanding dengan blog bean moreno sendiri .




Dengan layout yang agak - agak girly memang menarik hati untuk terus melekat di blog ini . 


Jadi setelah ditilik dan dikaji . Aku ingin mengucapakan selamat tinggal kepada bean moreno dan selamat datang pada cik aien kita . Hahahahahak .

Jadi korang boleh la terjah blog wife kesayangan bean moreno ini dan ucapkan hye dan komen entri beliau .







p / s : Hahahaha , cayalah . Laki bini sudah ada blog . Baru blogger sejati . 


24 comments:

Anonymous said...

thanx aus

Jard The Great said...

ahahaha.. apa kata soh awek hang lak buat blog

lel said...

aku setuju ngn jard
suh awek ko lak wat blog
ke dah ada tp ko sembunyi?
haaaaa

deus X machina said...

aku ingat bersaing dalam liga super tadi
erk888

Unknown said...

aus - korang tak tau ke blog awek aus...aku tau...korang ni ketinggalan zaman la...

hans said...

wow
dasyat

ami auni n auji said...

waaa.. ble ushar blog awek ko nie aus... heheheee..

tgh main cak-cak ngn aien

Cik Lily Putih said...

la awek aus korang tak kenal ke?

Unknown said...

semoga lebih berjaya. chaiyokkk2x. hehe :)

Unknown said...

ohh, so suweett. nak kawen dgn org ade belog jugak kahkahkahh :D

tapi lepas kawen, kongsi belog. ahahaha. berangan.

sape awek kau firda? meh gitaw link blog dy meh. mihahaha:P

JAI said...

uihhhh..husband wife jadik blogger..makin eratlah kasih sayang si bean dgn wife..hehehe..aus awek engko macam mana?

Eyqa Zaque said...

maju!
blehlah calonkan dalan Anugerah Blogger Popular.. ehehe..

siggplus said...

haha gila gempak laki bini ada blog

Anonymous said...

uhh, bersaing ngan wife sendiri. haha

Anonymous said...

wife bean? hahaha.. amoi chantek maaaa!

Asfan Ash said...

aku mau bini juge!!!!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

aku nak paksa awek aus buat bel0g kehkehkeh :D

FaTiN said...

aku nak suruh mak mertua aku buat blog jugak :D

Aus MeLankoLik said...

hahaha

awek aku xde blog la..
hahaha..
die mls2 nk taip2..
sbb die taip gune jari tangan
beza ng aku , jari kaki..
hahaha...

lemon said...

cak cak ... cicakman..huhu

CathJ said...

fuh yooo.... anak bila lagi??? hehehehhe

Natasha said...

wahh!!! nak beralih arah ker blog wife bean plakk arr.. mls dh nak bg traffic kat bean..hahhahaha

Matjoe said...

duit nuffnang buat beli stroller baby nnti. ahakss

cik helena said...

okay.malas nak g blog bean lah,,blog wien plak lah..hahaha

Anda Mungkin Meminati Juga