Wednesday, March 3, 2010

MIEX | Kembara Hutan Bersama Gadis Comel


Ok , selamat datang sayang . Ini adalah sambungan dari entri lepas . Kali ini gadis askar comel di atas mempelawa aku masuk ke dalam hutan . Bila gadis comel mengajak mana mungkin aku menolak . Ayuh !




PINTU MASUK

tak payah la nak terangkan , dah memang nama pintu masuk apa lagi aku nak describe kan . hahahak . Welcome gate ? Mungkin .


PETA TAPAK

Langkah saja kaki di situ , diorang tunjuk peta tapak tersebut . Dari awal sampai habis , tak payah nak soal apa - apa dah . Semua lengkap . Siap susur galur asal usul hutan semua ada .





PERALATAN TEMPUR

Antara barang - barang yang dibawa semasa bertempur tak kisah walau di mana berada hatta bertempur dengan jiran dalam merebut parking sekalipun . Hahahak . Dimuatkan dalam satu beg saje . Siyes , bapak berat beg die dan mungkin bersamaan seberat seekor unta .


JERAT BURUNG

Jerat burung . Hanya untuk burung yang boleh dimakan sahaja , yang tak boleh dimakan kau orang sendiri simpan .


JERAT BABI

Owh , ini adalah jerat yang paling hangat disana . Jerat babi .Dah nama jerat babi gunanya adalah untuk menjerat babi lah kan . Tapi antara babi lain yang mungkin terjerat adalah  siput babi . Hahahahak . Perbezaan antara babi dan siput babi adalah dari segi halal dan haramya . Anda pilih sendiri . 


JERAT MONYET

Boleh juga digunakan untuk menangkap manusia berperangai seperti monyet dan menumpaskan kegiatan mengintai anak dara orang . Sesuai digunakan oleh semua lapisan masyarakat yang mempunyai anak gadis .


JERAT HEMPAP

Untuk binatang merayap seperti ular . Tapi tetap boleh diaplikasikan pada tangan - tangan yang kuat menjalar di kenderaan awam . Hahahahak . Sekali tersepit pasti tidak diraba lagi . Tambahan , jerat ini boleh gak kita guna sebgai keranda sementara .





KHEMAH MEDAN

Ini adalah khemah sementara , digunakan di medan perang sesuai dengan namanya iaitu khemah medan . Terdapat longkang seperti kubu di sekeliling khemah kerana sekiranya terdapat tembakan , kubu tersebut boleh digunakan sebagai pelingdung . Tetapi sekiranya tumpas , kubu tersebut akan menjadi kubur


RUMAH POKOK

Vavavavava ! walawei ! aku rasa ini lah gadjet terhebat yang ada kat sana . Rumah atas pokok . Romantik lol kalau lepak atas ni . Hahahahak .



MAKANAN HUTAN


MAKANAN HUTAN 

tergolong ke ? Mungkin apabila keadaan terdesak ular akan menjadi makanan utama . Tapi korang kena ingat , keadaan boleh jadi sebalik nya jika tersilap langkah atau rangkakan .


Bukan daging salai saja sedap , ada yang sedap lagi .



DAN



Cara - cara nak masak dia kau orang cari la sendiri , aku pun tak sure sebab tak biasa dan tak ingin merasa . 



GADIS PENGIRING

Gadis - gadis yang mengiringi aku ke dalam hutan . Wow ! satu laki bersamaan 3 gadis . Aku agak runsing memikirkan nya . Hahahak . Terima kasih gadis , ada masa jumpa lagi . Mungkin kita boleh makan di KPS bersama . Aku tertewas dengan pujuk rayu . 


Errr , before tu . Aku cop gadis yang tengah tu dulu . Hahahahak .




Sekian .

22 comments:

MaS PuTRi said...

Aus PALAPES ke? so both of us ar same ok.. just i m commisionned


Camane Nak Mintak Gaji Tinggi??

qismina said...

erk.. tikus betul ke tue? ke tipu?

elmo said...

ular tu nampak sedap.. tau.. :D

enyheartsdiamond said...

baru pas makan..tgok2 tikus mcm nk muntah..eyekkkk!

Epul Azimi said...

ular tu sedap dimasak masam manis...hahaha

Epul Azimi said...

ular tu sedap dimasak masam manis...hahaha

pawaka19 said...

peh xsanggup aku makan makanan macam tu.wah ..aus..ko jd kasanova disana ek..hehehe

maisyara Pot! Pot! said...

jerat babi tu kalau campak ko, pehhh! masyuk! teringat cerita apocalypto yg di lakoni oleh ko. pehh! sila pkai cawat! xD

Eyriqazz said...

fuhh,mana aus dapat gambarni ye?hik3...jauhnya aus mengembara mencari gadis pilihan hati

deus X machina said...

Ok, selamat datang sayang




Mukadimah begitu tak sesuai untuk lelaki straight seperti i oke??
erk888

Aus MeLankoLik said...



@ MAS

hahaha , aku bkn palapes lol . datang melawat je . hahaha


@ QISS


betul la , mane ade tipu2..


@ ELMO

nak , boleh masak sendiri..hahaha


@ ENY

Hamil ke ? hahahak


@ EPUL

hahahak , kau mmg buang tabiat ni


@ PAWAKA

hahaha , dah gadis2...aku ape lagi , hahaha


@ MAi

aku letak kau dulu , hahaha


@ EYRIQAZZ

hahaha , nak cari yg menarik , jauh la perjalanan . hahahak

@ DEUS


la , ingat kau bengkok sket..hahaha


cik bunbun said...

nti aus buatkan rumah atas pokok utk bunbun tw.

ahakk, best giler ahh. :D

fatynlicious said...

waah aus.
gadis nak yang cumel cumel je ekh!

Jard The Great said...

patut la suka gadis tgh tu.. ehehhee.. sbb tough ek?

pak long said...

salam buat tuan umah...
memang gembel la bila nengok pic tu...pak long yang dok kampung separa utan pun terpegun nengok pic tu....memang dasat.....caya la...

aNoZ said...

wah.. seronok nmpk.. eyt.. asal mcm pnah tgk eh gadis plg kiri tu? die blaja um ke dlu? hoho

bettYone said...

tikus salai??? lariiii!!!!!!!!!!!

enyheartsdiamond said...

i heart souljah! :))

Aus MeLankoLik said...



@ ANOZ

aah , dak um tu . hahaha , asal ? kau berkenan ke ?

Aus MeLankoLik said...



@ PAK LONG

hahahaha , jgn pengsan pak long , hahahak

@ JARD

aik ? tough ke ? hahaha .

Baby HeL said...

best dowh..ini hutan belantara ke aus??hakhak

Aus MeLankoLik said...



@ Hel

xla , utan um je..
haha

Anda Mungkin Meminati Juga