Sunday, March 21, 2010

Macam Biasa , Kita Bual Mesra Lagi

Ye , selamat datang sayang . Hari ahad hari cuti , jadi sesi bual mesra akan kembali . Hahahahak .


Jangan risau , hari ni kita lupa kejap masalah dunia hatta masalah cinta dan penggunaan vibrator . Kita hirup udara yang segar dan hembus secara perlahan - lahan dengan bersahaja . Tenangkan minda . Bagus untuk terapi dalam diri .


Dulu masa kecik - kecik mak aku selalu pesan supaya jangan senang menyerah kalah . Sebab mak aku cakap kaum melayu senang putus asa , tidak suka kerja berat , malas berusaha tapi mahukan gaji besar dan pulangan lumayan . Jadi aku rasa tercabar jugak dengan penyataan beliau . Kes nya dulu sebab aku pernah kerja lepas tu aku complain kata kerja ni penat . Tak pasal - pasal kena membebel . Anggap ia satu cabaran .


Aku tidak mahu cakap  mengenai bangsa atau apa , sebenarnya rajin atau malas bukan terletak pada isu bangsa tetapi ia adalah sikap diri kita sendiri . Mahukan yang baik atau buruk itu pilihan sendiri . Apa yang penting adalah usaha , kalau tiada usaha semua benda tak jadi apa . 


Macam blog , setiap orang mahukan pulangan dan berkerja keras untuk nya . Tetapi kita sering lupa apa yang penting dalam usaha adalah keikhlasan . Apabila ikhlas semua benda jadi seronok dan aku sebenarnya mencari kepuasan dalam melakukan sesuatu . 


Itu sahaja , yangpenting ikhlas dalam berusaha dan usaha selagi terdaya . 


Sekian . 


Hahahak .

38 comments:

Sendra said...

tak macam bual mesra pun..macam kena bebel dengan kau adalah..hahhaha

Billet-DOux said...

ya sendra macam kena bebel ne.
apa dah tak cukup ikhlaskah lagi bilet ne?
Hyep!

men2 jak. susahlah nak ikhlas zaman moden ne. $_$. muahahaks

Aus MeLankoLik said...

bilet dan sendra sayang , ni macam bebel manje la . hahahak

deus X machina said...

janganlah bebel manja camni nyah
awwwww

Aus MeLankoLik said...

isk , bnci mak ! hahahak . lahanat .

maisyara Pot! Pot! said...

alahai.. terasa kena tampa lak bace ni.. :P

JAI said...

dey..dey..dey..macha..apa ngomel-ngomel hari ahad neyyy..ahaks5

hans said...

yups
ikhlas tu penting

eqbalzack said...

ahad pun abg eq kena ngajar tuisyen....hehe

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.aus, best x gune vibrator
.nk try lah
.hakhakhak

::cdot the dot:: said...

hisyyyy, baca vibrator tuh nafsu dah naik..tetiba baca bwh..dan bwh lg..baru aku perasan ko ni membebel hek...isy potong stim btul!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

aussssssssssss.


aKu terkesimaaaaaaaa :P

CikLilyPutih said...

aus,
ko memang dalam hati ade taman lah. sungguh berpuitis hehehehhe

iena_nazir said...

ko xmesra lgsg..
ahak!!

Papa meow said...

Ye btl, yg penting ikhlas :D

Teruskan usaha sampai berjaya, aminnn

deqyalalink said...

ni berbual ke membaca sejarah melayu? hahaha

pawaka19 said...

ikhlas penting tu..yg penting gadis comel datang komen.

siggplus said...

tazkirah baekk punya

|| nemo mimosh || said...

tak sampai bape saat aku bace..pssst..mesra ke? hoho~

Aus MeLankoLik said...

@intanurulfateha (◡‿◡✿)

kau try la sendiri . hahahak .

Aus MeLankoLik said...

@::cdot the dot::

jgn amal selalu , hahahak .

Aus MeLankoLik said...

@CikLilyPutih

aaah, penuh bunge ni . hahahak

zella y said...

jom2 kita bermesra..

eh2..silap plak...jom kita berbual mesra...hahahhaha ;)

Mr feckry said...

malas ada kaitan dengan bangsa

Matjoe said...

mesra2 dh macam bob hotel mania jer...

cik bunbun said...

tak mesra pon aus. hahahaha.

Mr.Z said...

aus, ko semakin matang berkata2.. :D

Nazatul shima said...

salam satu malaysia!:D

ParkAir said...

malasnyaa nak menaip, hehe.
tapi betul la ramai yang malas tapi nak hasil lumayan..

ARC™ said...

hai aus sayang~
jgn putus asa ya baby~~

muahahhahhahaha

FaTiN said...

yo! aus kita sedang membebel kat anak-anak^^

F U N F A B U L O S I T Y said...

motip pakey vibrator bagai?haha
tinggi tol imaginasiplusfantasi kamo ya auss-haha ;D

helena's said...

comel jek aus nih..hahaha

eyriqazz said...

kemana aus menghilang?pelik..2 hari tanpa post..boleh masuk aus blog of record ni..hik3..

kak ina kl said...

kenalah baca sebab dah terbukak N3 ni..

ElyaElmo said...

mesraaaa......(buat ala2 gaya Bob Af, kenal tak??

Jard The Great said...

ko ade masalah cinta ke?

Anonymous said...

Poimajotflili
[url=http://www.ekccc.org]adipex reviews[/url]
Nadafuele
[url=http://noweatthis.net]ambien withdrawal[/url]
Fizalefeera
[url=http://www.thegibsoncompany.com]lorazepam 1mg tablets[/url]
expemybrootte

Anda Mungkin Meminati Juga