Thursday, March 25, 2010

Update Tanpa Entri

Ya . Memang kosong . kenapa ? 

28 comments:

Anonymous said...

1st! hohohoho ^^

Anonymous said...

empat patah perkataan je?! apa kata ko kosongkan je entry ni.. ^^

bilis said...

3rd

Epul Azimi said...

ko sakit ke bro?..

deqyalalink in-situ said...

kosong sbb xde idea biasela tu..aku lau xde idea mesti aku buat tag, klu takpun xyah update langsungg

Unknown said...

ko dah jadi macam bibi dah ni...bahaya penyakit berbahaya

Aus MeLankoLik said...

blogging MC until tomorrow night .

Cik Lily Putih said...

nak post entry kosong gak lah

zella y said...

cara baru untuk update ke en.aus??
;)

FaTiN said...

ok dah ni ada 4 patah perkataan sbb aku expect kosong terus tadi hihi=)

Natasha said...

hakahakhak...ini lagi busuk dari entry hangit.......

Matjoe said...

aus bertapa nk hadapi exam

Lebih Masa Make Love dengan Isteri

lel said...

takyah tekan read more

Hasrol Nizam said...

parah ni..hehe..

Cik Norfa said...

ini macam punya entry pun dah 14 comment...hikhik...

kalau takde entry, menangis jugak peminat aus ni..hmm...

eh aus...gedik sungguh!

Anonymous said...

hahaha...kau dah kena penyakit aku ;p

Unknown said...

hahahahaha. kelaka lahhh. ape ko wat lawak ni aus? entry yg hebat.

pompuan ni mude2 dah gile. keshiannn. gagaga:D

Jard The Great said...

takda idea la tuh.. ehehe

Kancilbiru said...

kenapa aus? blur macam aku gak kot..

Izwan Komari said...

jiwa kacau k ni?

AJ said...

rindukan kekasih hati ke?

IntanBerlian said...

hui.speechless aku.

B L O G D E T said...

sakit ape lah agaknya blog ni-
sampai MC da ni-parah ke? ;D

Jogger said...

....

ps: komen kosong pada entry kosong

hans said...

kenapa kosong?
hahahaha

MR.Z said...

sebab ko suka makan nasi kosong ea?hahaha

Unknown said...

itu je? :D

sumijelly said...

melampau..x der entry..tp komen mengalahkan ada entry...hikhikhik

Sumijelly.com

Anda Mungkin Meminati Juga