Saturday, March 20, 2010

Serius Aku Nak Balik ke Zaman Azroi



Ok , baru je selesai tengok cerita Gila - Gila Remaja kat astro warna . Sumpah ! Bapak best siut ! 



Aku bagi 16 bintang untuk cerita tu sebab first time aku tengok , hahahak  . Cerita yang penuh nilai - nilai estetika kemanusian , persahabatan , pengorbanan dan percintaan . Bapak best kalau hidup zaman tu . Sangat simple . Tak payah pening - pening macam zaman sekarang . 


Hidup ramai - ramai dengan kawan - kawan , naik moto scrambler , ngorat gadis comel . Enjoy gila . Kalau dulu takat dah ada motor scrambler tu kira hebat sangat ah . Kira macam kau dah ada mitsubishi lancer masa zaman sekarang . Gadis - gadis comel semua terpikat . 





Zaman sekarang ada lagi ke gadis - gadis nak naik moto camni ? hahahak . Kalau takde kereta kau jangan mimpi la nak tackle awek - awek manis . Silap - silap penampar dia bagi . Hahahahak .


Dulu kalau dating - dating mana ada tengok - tengok wayang Alice in Wonderland . Paling best pun pergi taman mimaland , naik ' pedal bot ' sama - sama . Hahahak . Sekarang rasanya dah tak dapat nak macam tu . Kalau kau buat jugak mesti orang kata kau sangat bajet . Hahahahak .





Paling kurang pun zaman sekarang , pergi shoping , main bowling , karaoke . Hahahak . Serius aku suka gila hidup macam zaman dulu . Simple , tenang je rasa hati . 







Aku teringin nak merasa pakai - pakai simple macam ni . Hari - hari berseluar skinny , pakai jaket ke mana - mana , rambut kerinting - kerinting sikit ala - ala rock kapak . Naik motor scrambler jalan - jalan . Hahahahak . 

Tapi kalau aku dressing macam tu pergi mid valley komfem orang kata aku bapak kuno . Tapi bagi aku serius classic .


Zaman - zaman dulu , mana ada lepak kat rumah online memanjang . Komfem ada je aktiviti riadah hari - hari . Zaman sekarang kalau kau asyik nak riadah , habisla tak berasap dapur . Hahahahak .



Dah , aku nak berangan balik ke zaman azroi kejap , pakai jaket seluar skinny hari - hari . Naik moto scrambler ngorat gadis comel . Pagi pegi kelas , malam lepak study secara enjoy . Yelah , zaman dulu mana ada TV ke internet ke apa . Paling koman pun radio pastu lepak main gitar . 



Ok , ada siapa - siapa sudi jadi girlfren aku ? Hidup macam tu . enjoy macam zaman dulu - dulu . Hahahahak . Sila bagitau sekarang jugak . Hahahak .




27 comments:

Anna Boleyn said...

ekeleh..ko baru tngok ke cite ni aus.. appa daa. tak rock la lu brader.. hakhakhak.. :P

p/s : tak sabar aku nak ber'sumo' dengan kau masa gatsby fair tu nnti. haha. aku yakin aku boley menang! :p

Era said...

hahaha..yelah tu..pecayelah sgt. hari ni aku panggil ko roy ok..

ku jejak jalan yang berliku....!
*nyamyi lagu zaman-zaman roy jugak.

hahaha~

Unknown said...

hahahha..aku taknak ah kawan dgn kau kalau kau pakai macam tu..pelaq weyh org utara kata.

Anonymous said...

mmg la best zaman dulo2.
haaa, skrg ni semua pakat bizi ngan hidup memasing kan
hihik

deqyalalink in-situ said...

zaman dulu bukan snng nak pancing awek bro..tapi zmn sekarang awek lak yg pancing2 segala ahhaha

Mr feckry said...

tak best awek dulu tak hot

Anonymous said...

hye abg royyy. adik comel di sini mau jadi gepren abg roy..;p

Rara said...

wehh,beshh kot cter tuuhhh..dlm laptop ni still ad cter tuhh..sgt smpoi n klaka gler..n d most important things is,dowg angkt sume kaum,dr segi pshbtn tuhh..beshh..kt sni blmbt wehh pakai motor scrambler..tgoda i...[gdik jap]haha :)

Rara said...

excitd sgt smpai slh eja..blmbk,bkn blmbt..hehe

MR.Z said...

tak abis2 nak promote diri tuh..hahaha

Unknown said...

betol2. skg mesti kene ade kete. hihiiii.

aus ko ade kete tak;) hakhakk

::cdot the dot:: said...

aku bole jd gf ko...tp ko kena tabah la bergf kan aku yg gelap ni...

deus X machina said...

~~~ku jejak jalan yang berliku~~~~


amacam ada gaya azroi tak aku
erk888

Cik Lily Putih said...

aus,
ko nak jadi roy ke remy ke farouk kumpulan gagal hitam?

Eyqa Zaque said...

uits.
kena tgklah gila2 remaja ne.
mana tahu terdetik di ati nak kembali ke zaman azroi.

~lehlah kita jadi pasangan bahagia.
muahahaks.aching!

FaTiN said...

aus, ko pakai la camtu, snap gambar pastu letak dalam blog. aus-->azroi2010

Anonymous said...

sblm nk gerak g PD, aq mnggatal naik motor tu. pehhh! hajat nk bawak motor tu terbantut bile mak ku jerit tk kasi bawak! T____T


* aq cube bayangkn ko pkai mcm azroi tu. JAUH BEZA!!! hahaha..

pawaka19 said...

pegh aku pon teringin..tapi mybe aku rasa janggal bile nak ikot tutur kata zaman dulu2..suma ikot skrip je hehehehe tp itulah memartabatkan bahasa kite sebenarnya.

Anonymous said...

owh perperiksaan!!! hahahaha...

eyriqazz said...

hak3,nilah cerita kegemaranku zaman muda2 dulu...

cik helena said...

banyak sangat dah kau gelak nih aus,.hahaha

tapi aku suka jugak kalo g naik sampan tu kan,,berdua,.tapi tanak siang lah malam boleh sebab panas siang.huakakak!

bajet pon bajet lah.hakk

Epul Azimi said...

aku fat so takleh pakai seluar skinny camtu...hahaha

lemon said...

hahahaha....bapak ketinggalan kau..ehee

Matjoe said...

zaman azroi xde nuffnang

misshelena said...

kuuuu jejakkkk jalan yang berlikuu......membawaaaa impiannnn..hahah..betul ke lirik aku tu aus?

Kancilbiru said...

gila2 remaja & ali setan..mmg soka!!!!!!!!!!

Cik Norfa said...

gi ar balik..balik...hehehe
kalau aus la baw amoto tu...aku tak kisah punye...leh je naik.hahaha

Anda Mungkin Meminati Juga