Friday, March 12, 2010

Petua | Gatal Tangan




Selamat datang . Satu hari ni tapak tangan aku terasa gatal . Kalau dikutkan dari penerangan kajian ahli kaji bumi , falak , astronomi dan sebagainya . Ini kemungkinan daripada tindak balas kuman - kuman yang mengembang apabila bertemu dengan air .



Lain pulak cerita nenek aku . Katanya , kalau gatal tapak tangan kanan maknanya nak dapat duit . Kalau tapak tangan kiri maknanya ada duit yang bakal dibelanja kan . Aku berani cakap pasal nenek aku sebab dia takde blog , hahahak . Kalau tak , habis dia komen nanti tambah lagi macam - macam petua .


Akibat tangan aku gatal malam ni , aku sendiri menaip entri menggunakan jari kaki . 


Tapi kalau mengikut falsafah generasi muda masa kini , gatal tangan maksud nya kuat meraba . Oh , aku harap kegatalan tangan ini bukan seperti itu . Aku tidak sanggup menjadi tukang raba . Hahahak .



Sekian . Entri sangat pendek kerana sukar menaip menggunakan kaki .
 

21 comments:

pawaka19 said...

erkkk? baru sebelom cukup bulan tangan aku gatal..maknenye dpt duit..teori mane ko pkai ni??..aku budak baik hahaha

FaTiN said...

ko taip entry ni guna jari kaki?
boleh tak buat tutorial ajar aku camne?
teringin nak cuba haha

Arra JaSmY said...

hahaha.naseb abik bukan gatal tgn yg tuuu.wah hebat la bro taip guna kaki. hak hak hak.

enyheartsdiamond said...

eny ekot teori mak aus :)

maisyara Pot! Pot! said...

skali ang punya blog bau cagu kaki ang.. busuk lorrr! hahaha.. xD

ElyaElmo said...

gatal tangan salu nyeee....nk dpt duittt lenih dr boss kotttt :p

F I T said...

perghh hebat a menaip guna jari kaki..upload a skit gambor tengah menaip..hehe

Video - Mahkluk Paling Seksi VS Makhluk Paling Seksa!

Putera Fauzan said...

Lah..aq ingat ko nak mentafsir lagi makna gatal tangan tu...
saspen..
tapi aq rasa,ko nak dapat duit la bro...
hmmm....mari kita fikirkan...
jeng..jeng..jeng

Putera Fauzan said...
This comment has been removed by the author.
fatynlicious said...

aus kalau dapat duit banyak jgn lupa bagi i sikit
:DD

BeaN MorENo said...

alamak aku ternampak gambar aku(tamao) kat sini..ces...lepas ni cuba ko menaip guna lidah..wah betapa feelnya saat itu...hak3...

monica said...

btl ke awk guna jari kaki??cam x caya je..:)

CikLilyPutih said...

ade makna tangan gatal tuh, nak belanje k lly ek?

zella y said...

kalau gatal jari kaki plak ape maknanya aus?? hehehhe

aurikelsan said...

mak aku plak kata gatal tangan mungkin membawa dua petanda
1. dpt duit/ keluar duit
2. nak bg penampar kt org

qismina said...

tangan aku gatal gak nie.. nk bagi penampar kat orang.. ahhahahahaa

Jard The Great said...

ko tak penah raba2 ke? ehehehe

Epul Azimi said...

kalo tapak kai yg gtl camner pulak?...hahaha

sWeEtDaRLinG said...

tulis kena berdasarkan fakta... kalau gatal tangan kerana kuman, tunjuk gambar kuman tu...

kalau taip guna kaki, tunjuk gambar taip guna kaki, jangan auta... hahahahahahahaha
sweetdarling79.com

ParkAir said...

woh hebat gila taip ngan kaki. aku usha u tube jumpa orang menaip pakai kaki gak.

http://www.youtube.com/watch?v=Xh_FU_RxaP4

hehe.

deus X machina said...

aku pun sekarang taip pakai hidung
erk888

Anda Mungkin Meminati Juga